Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Novinky ze světa PPC reklamy

PPC reklama (Pay Per Click) je nejefektivnější typ reklamy. Umožňuje nejpřesnější měření návštěvnosti, konverzí a cílů a je možné spustit ji prakticky okamžitě. Hlavní výhodou je, že díky PPC reklamě platíte jen za návštěvníky, kteří mají o vaše produkty nebo služby reálný zájem.

PPC reklama pomáhá zvýšit obrat e-shopu nebo získat nové návštěvníky pro www stránky v placených výsledcích vyhledávání.

ppc reklama

 

PPC reklamu můžete využít v rámci Google AdWords (Google), Sklik (Seznam.cz), Etarget (Zoznam.sk) nebo např. na Facebooku.

mClick od „Chovanců“

Novinkou na českém trhu je PPC reklamní systém mClick, kt. by měl začít fungovat v říjnu 2012.

mClick plánuje spojení všech uživatelských služeb do 1 administračního rozhraní.

mClick nabízí 3 možnosti využití:

  1. inzerce vlastních produktů a služeb
  2. možnost vydělávat prostřednictvím svých www stránek
  3. pasivní příjem získáváním dalších uživatelů mClicku

Reklamy inzerentů se budou zobrazovat na tématicky příbuzných webech, kt. daná cílová skupina navštěvuje.

Zda se konkrétní inzerát zobrazí, závisí od relevance inzerátů k obsahu webové stránky.

Více informací najdete na mclick.cz

 

Sklik v obsahové síti nyní i s náhledem

Podle Sklik blogu reklamy v kontextové síti budou mít obrázkový náhled.

Screenshoty se prozatím zobrazovaly jen v přirozených výsledcích vyhledávání a u inzerátů v TOP pozicích.

Sklik připravil šablony reklamních formátů o rozměrech:

  • 336 x 280
  • 400 x 280
  • 468 x 282
  • 728 x 100
  • 950 x 100

Náhledy cílových stránek vytváří generátor Skliku, pokud by jste chtěli v rámci kontextové reklamy zobrazovat vlastní obrázek, máte smůlu.


Rozšířené odkazy od AdWords oficiálně spuštěné

Enhanced Sitelinks (Rozšířené odkazy na podstránky), které se zobrazují pod reklamním textem, mohou kromě obrázků obsahovat i další 2, 4 nebo 6 odkazů.

enhanced sitelinks

Rozšířené odkazy na podstránky se spouštějí postupně v jednotlivých krajinách.

Více informací o rozšířených odkazech a postup, jak je v rámci AdWords nastavit najdete v nápovědě AdWords.

 

Sdílené rozpočty v Google AdWords

Perfektní věc od AdWordsu – denní rozpočet můžete rozdělit do více kampaní.

Resp. nastavíte si jeden rozpočet, který budou sdílet vaše PPC kampaně.

Nastavení je rychlé a snadné:

sdílené rozpočty

sdílený rozpočet

 

tvorba web stránek, tvorba eshopů

avatar
Autor: Jana Kvasnicová Jana Kvasnicová - Key Account Manager a příležitostně support klientů ByznysWeb.cz. Baví ji online marketing a vše, co je na internetech nové.

Diskuse k článku