Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Co publikovat na sociálních sítích?

tipy, čo publikovať na sociálnych sieťachVýznam sociálních sítí pro SEO je nezpochybnitelný. Jsou vhodné v rámci linkbuildingu, PR, podpory loajality klientů a samozřejmě na zvýšení návštěvnosti Vašich www stránek nebo internetových obchodů.

Sociální sítě jsou vynikajícím marketingovým nástrojem, který Vám (kromě placených kampaní) nesáhne na rozpočet. Pokud již profil nebo stránky na sociální síti máte, ale neustále si lámete hlavu nad tím, co na nich zveřejnit, možná se inspirujete následujícími body z portálu inboundmarketingagents.com.

  1. Odhalte kousek firemního „soukromí“ – pokud je značka nebo firma na sociální síti, měla by si především budovat komunitu. Komunitě fanoušků  nebo followerů se zavděčíte, když budete sdílet  fotografie z obědů, večírků nebo jednoduše cokoliv, co se ve Vaší kanceláři, pobočce, e-shopu nebo firmě uděje.  obsah na sociální síte, co publikovat na sociálních sítích
  2. Nechte fanoušky doplnit věty za Vás, uvidíte, kolik různých variací se nahromadí. Postněte například větu: „Na e-shopu XY se mi nejvíc líbí …….!“ Nejvtipnější komentář může získat slevu 10% na další nákup.
  3. Sdílejte statusy známých firem nebo značek, kt. se týkají Vašeho byznysu nebo se Vám líbí                                                                                                             sdílení obsahu na socialní síti
  4. Využijte obsah z Vašich blogů – Vaše články se možná k fanouškům nebo followerům nedostaly a možná se jim např. hodí informace o tom, jak ušetřit při stavbě rodinného domu apod. sdílení obsahu z blogu na socialní síti
  5. Položte Vašim sympatizantům dotazy – ne vždy musí souviset s oblastí podnikání, např.                                        co publikovat na sociálních sítích
  6. Sdílejte vtipy – např. v pondělí, na rozveselení pracovní nálady – co publikovat na sociální síti
  7. Raďte Vašim zákazníkům – zveřejňujte různé tipy, triky nebo zajímavosti o Vašich produktech!                                         tipy na publikování obsahu na sociálních sítích
  8. Sdílejte hudbu, kterou posloucháte nebo celé playlisty – např. prostřednictvím Deezer nebo Soundcloud  co sdílet na sociální síti
  9. Využijte i Vaše prezentace ze Slideshare nebo Prezi.com
  10. Plánujete redesign www stránky nebo e-shopu? – zveřejněte Vaše návrhy na sociálních sítích a „poslechněte“ si i názory fanoušků.

Prostřednictvím sociálních sítí komunikujte obsah, fotografie, videa, oznamy, recenze, reportáže, interview, průzkumy, infografiky, soutěže, aktuality …

Samozřejmě nezapomínejte i nadále sledovat efektivitu publikovaného obsahu ze sociálních sítí a vyhodnocujte i stoupající návštěvnost Vašich www stránek nebo e-shopů.

 

vytvořit www stránku, vytvořit e-shop

tvorba www stránky

avatar
Autor: Jana Kvasnicová Jana Kvasnicová - Key Account Manager a příležitostně support klientů ByznysWeb.cz. Baví ji online marketing a vše, co je na internetech nové.

Diskuse k článku