Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Keek, Viddy, SocialCam a Vimeo – další kanály pro sdílení Vašich videí

keek- nová možnosť udieľania vašich videí

O tom, jak si vytvořit video pro Vaše www stránky nebo internetové obchody jsme Vás informovali nedávno.

Dnes máme pro Vás tip na 4 aplikace, prostřednictvím kterých zapracujete na Vašem video marketingu.

Kromě Youtube  máte k dispozici i tyto platformy, které umožňují sdílet Vaše videa a lépe oslovit Vaši cílovou skupinu.

Keek

I když aplikace Keek vznikla již v roce 2011, v našich zeměpisných šířkách jste asi neměli možnost o ní slyšet. Je dostupná pro iPhony, Androidy, BlackBerry nebo Windows Phone.

Zakladatelem a CEO je Isaac Raichyk, kterému na trhu chyběla appka umožňující co nejrychlejší nahrání videí v kombinaci se sociální sítí.

Proto v sobě Keek kombinuje funkcionalitu Twitteru, Facebooku a Youtubu. Je určen především pro teenagery ve věku od 13-25 let.

Když je věk Vaší cílové skupiny stejný, neměli by jste váhat ani chvíli. Keek čeká zřejmě podobný osud jako Pinterest 🙂

Video přidáte do Vašeho Keek účtu velice snadno. Stačí se přihlásit prostřednictvím Facebooku nebo Twitteru, příp. vytvořit nový účet.

Následně v sekcii My content přidáte nový Keek – video nahrajete přes webkameru nebo naimportujete z externího disku nebo mobilního zařízení.

přidání videa na keek, jak nahrát video na keek

Samozřejmostí jsou statistiky, prostřednictvím kterých se dozvíte, odkud přišli návštěvníci Vašeho keek profilu – z jaké www stránky a z jaké krajiny pocházejí, jaký je počet vidění Vašich „keek-ů“. Statistiky Vám rovněž ukáží, kolik máte followerů a kolik odběratelů Vašich příspěvků.

Viddy

Přihlášení na Viddy.com přes Facebook, Twitter nebo novovytvořený účet.

Aplikace je dostupná pro Vaše iPhony, iPady nebo Androidy.

Ihned po přihlášení si vyberete oblasti nebo osoby, které chcete sledovat (jako např. na Pinterestu). Videa nahráváte přes kameru nebo z Vašeho telefonu přes různé filtry. K dispozici jsou tři varianty:

  • klasický, díky kterému získáte jakýsi zrnitý, resp. old-time vzhled
  • černo-bílý
  • třpitivý

Viddy umožňuje nahrát video kratší 15 vteřin. Na trh byla aplikace uvedena před více než 4 lety a snažila se prosadit v čase Vine od Twitteru a Instagram Videa pod taktovkou Facebooku. Zakladatelem Viddy je JJ Aguhob.

viddy

SocialCam

socialcamAplikace pro iPhone a Android z dílny tvůrců Justin.tv (aplikace pro tvorbu a sdílení live videí) vznikla v roce 2011.

Zakladatelem a CEO je Michael Seibel.

Editor SocialCam nabízí rovněž možnost úpravy videa v retro stylu nebo Vám umožní přidat vlastní titulky nebo hudbu.

Uspořádání je velice podobné Instagramu. Limit pro nahrání videa není stanoven, co je ve srovnání s výše uvedenými aplikacemi obrovskou výhodou.

SocialCam je pro šíření Vašich produktových nebo prezentačních videí zřejmě nejvhodnější.

Vimeo

vimeoDalším, poměrně rozšířeným, nástrojem pro Váš video marketing by mohlo být i Vimeo. Po přihlášení si můžete vybrat ze 3 verzí – zdarma, Vimeo Plus nebo Vimeo Pro. K dispozici máte 500MB prostor. Vaše videa můžete prostřednictvím Vimeo obohatit o legální hudbu z různých žánrů, video si rychle zmixujete a zvolit si můžete i některý z grafických efektů.

Navíc, pokud si vyberete Vimeo Plus, získáte přístup ke statistikám.

5 video marketingových tipů na závěr

Video marketing by měl být součástí Vašeho marketingu bez ohledu na odvětví, ve kterém podnikáte. Díky němu dokážete komunikovat s Vašimi zákazníky, fanoušky nebo followery stejně dobře jako kterýmkoliv jiným marketingovým nástrojem.

  1. Personalizujte se! – nemusí se nevyhnutně jednat o nudná videa, kdy speaker stojí před bílou stěnou a násilně Vás přesvědčuje o výhodách daného produktu. Vyberte se klidně i do terénu a natočte spokojené zákazníky, kteří používají Váš produkt. Podívejte se například na toto video.
  2. Stanovte si redakční plán zveřejnění sériových videí – ruku na srdce, kdo nemiluje seriály nebo jiné pravidelně se opakující programy? Vaše fanoušky a followery určitě zaujmou na sebe navazující prezentace např. o tom jak využít nebo kombinovat Vaše produkty. Řekněme, že prodáváte keramické nádobí, připravte si pár krátkých videí s tipy na rychlou a zdravou večeři.
  3. Natočte tutorial videa – kdo by dnes četl návod na použití :). Nejlepší je vidět manipulaci s produktem v praxi. Tak  jako na prodejně.
  4. Oslovte děti Vašich zákazníků – stejně jako televizní reklamy pro děti útočí na Vaše peněženky a kreditky, snažte se i Vy přesvědčit Vaše zákazníky, že koupě Vašeho produktu prospěje i jejich dětem. Např. taková smart TV. Pohybová aktivita našich dětí klesá, vysedávají dlouhé hodiny na Facebooku nebo hrají PSP. Pokud si zákazník koupí Vaši smart TV (za bezkonkurenčně nejlepší cenu), jeho dítě u ní může cvičit cviky od trenéra, se kterým jste natočili krátká videa 🙂
  5. Získejte feedback od Vašich zákazníků, fanoušků a followerů k Vašemu videu – word of mouth funguje i v tomto případě.
vytvořit www stránku, vytvořit e-shop

tvorba www stránky

Zdroj:

http://www.forbes.com/sites/michaelhumphrey/2012/08/20/a-chat-with-ceo-of-keek-a-micro-video-site-betting-on-youth-full-engagement/

http://mashable.com/2014/01/02/keek/

http://www.marketingprofs.com/articles/2013/10928/five-killer-video-marketing-tips

 

 

avatar
Autor: Jana Kvasnicová Jana Kvasnicová - Key Account Manager a příležitostně support klientů ByznysWeb.cz. Baví ji online marketing a vše, co je na internetech nové.

Diskuse k článku