Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Newsletter – 10 nejkritickejších oblastí na titulce Vaší www stránky / e-shopu

Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.

nejčastější chyby na titulní stránceNa našem blogu o podnikání na internetu můžete najít blogpost o tom, jak vytvořit poutavou titulku, event. jak na vytvoření titulní stránky jako landing page.

Pokud se podíváte na statistiky návštěvnosti Vaší www stránky nebo e-shopu, pravděpodobně zjistíte, že většina návštěv pochází právě z ní.

Jak nedělat chyby na úvodních stránkách?

SocialMediaToday.com nabízí stručné shrnutí závažných chyb, kterých se na titulce dopouštíme.

1. Nadpis alias headline

Nadpis je jedním z prvních elementů, které si návštěvník všímá. Proto by měl obsahovat klíčová slova a v skratce přiblížit náplň Vašeho webu.

Jak vyplnit nadpis v CMS Flox 1 a Flox 2.0 se dočtete v našich návodech.

Nadpis a podnadpis slouží především pro roboty jednotlivých vyhledávačů, proto se vyhněte omáčkám a pojďte rovnou k věci 🙂

2. Podnadpis

S použitím klíčových slov je nutné rovněž v podnadpisu detailněji charakterizovat (pár větami), co zákazníkům nabízíte.

3. Proč Vy?

Dejte návštěvníkům Vaší www stránky hned na úvod jasné důkazy o tom, že právě Vy jste pro ně ta správní firma.

Čím se odlišujete od konkurence, jaké benefity jim můžete nabízet apod. Ale všechno samozřejmě v co nejstručnější podobě!

Neubírejte se ale cestou rozsáhlých spovědí a historických zvratů ve Vašem podnikání, to si nechte pro konkrétní podstránky.

4. Primární výzvy k akci

Pokud je Vašim cílem získat od zákazníků co nejvíc e-mailových adres, se kt. poté v rámci content marketingové strategie pracujete, hned na titulce zveřejněte registrační formulář (ve formuláři ale nezapomeňte vytvořit políčko, kterého zaškrtnutím dává registrující se souhlas se zasíláním dalších informací) nebo přihlášení k odběru novinek mailem.

Inspiraci pro call-to-action, které Vám zvýší návštěvnost najdete i na našem blogu.

5. Popište vlastnosti Vašich služeb nebo produktů

Začít můžete např. i s referencemi spokojených zákazníků, s nejnižšími cenami na trhu (jak udávají např. i srovnávače zboží) nebo kvalitním pozáručním servisem atd.

6. Pochlubte se svými úspěchy!

Pokud jste získali ocenění nebo jste se zúčastnili zajímavého projektu, charitativní akce apod., krátký report se může zobrazovat např. i v bočním sloupci www stránky nebo jako odkaz na RSS.

7. Drobková navigace

I když si myslíte, že přehledné menu všechno zachrání, pokud máte rozvrstvenou strukturu menu, hodí se Vám ještě drobečková navigace.

8. Využívejte obrázky

Snažte se co nejvíc textu nahradit výstižným obrázkem, vzdušné ikony přesměrujte na konkrétní podsekce a dodržujte i tzv. bílá místa.

9. Snažte se udržet si (potencionální) zákazníky

Nabídněte jim při registraci benefit např. ve formě e-knihy zdarma nebo poukazu na další nákup, příp. slevu v partnerském e-shopu.

10. Kontaktní údaje a online support

Pro ty netrpělivejší návštěvníky je ideální, pokud např. do zápatí stránek uvedete Vaše kontaktní údaje, resp. nabídnete online chat (např. Zopim), v rámci kterého flexibilně odpovídáte na jejich dotazy.

Další nejčastější chyby titulních stránek najdete na blogu SociaMediaToday.com.

avatar
Autor: ByznysWeb.cz Tvorba webových stránek a e-shopu v responzivním designu a vlastním redakčním systému Flox 3. Vytvořte si webové stránky a e-shop zdarma.

Diskuse k článku