Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Newsletter – Nové reklamní formáty v Google AdWords

Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.

Pokud sledujete Google blog, určitě Vám neunikla informace, že v průběhu následujících měsíců začlení Google do nabídky Google Display NetWork, AdMob a DoubleClickm nové reklamní formáty.

Google stavil na MOBILE principy a formáty se proto natáhnou na celou plochu displejů. A tak se možná pod vánočním stromečkem jako zadavatelé reklamy v Google AdWords budeme radovat, ale jako uživatelé asi nebudeme příliš spokojeni.

Představme si tedy jednotlivé formáty:

  • Engagement bannery tvoří 2 části – menší banner je miniaturou, která se Vám ukáže po rozkliknutí. Jeho součástí může být i slideshow Vašich produktových obrázků nebo i náhled mapy, příp. videa.

engagement banner

engagement banner

Další skvělou zprávou pro inzerenty je, že za inzerát zaplatíte pouze v případě, že uživatel na některý z odkazů ve velkém banneru klikne.

  • Videoreklama pro mobilní aplikace – je ve stadiu testování na mobilních hrách, video se přehrává přímo v aplikaci a obsahuje i button na přeskočení reklamy. Inzerent platí za reklamu o5 jen v případě, že uživatel nechá reklamu dohrát až do konce.

video reklama od googlu

  • Sticky bannery a Interstitialy - jao samotný název napovídá, sticky bannery zůstávají přilepeny na daném místě i pokud scrollujete. A interstitialy představují „vtíravější“ formu reklamy, která se otevře a vyplní celý displej např. když čtete článek ve Vašem Feedly účtu.

sticky banner - nové reklamní formáty od googlu

Další novinky o CMS Flox 2.0 najdete na našich stránkách.

Novinky ze světa internetového marketingu, SEO, PPC najdete na našem blogu o podnikání na internetu.

avatar
Autor: ByznysWeb.cz Tvorba webových stránek a e-shopu v responzivním designu a vlastním redakčním systému Flox 3. Vytvořte si webové stránky a e-shop zdarma.

Diskuse k článku