Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

10 tipů jak si vybrat spolehlivého dodavatele webové stránky nebo e-shopu

jak si vybrat dodavatele webové stránky, e-shopuZačínáte podnikat na internetu?Rozběhnout vlastní byznys není hračka.

Ale pokud se naučíte plavat v moři informací, neztratíte se a stanete se úspěšným podnikatelem. Základem jsou webové stránky nebo e-shop. Bez nich Vaše nová firma nemá šanci.

Poradíme Vám, jak si vybrat vhodného dodavatele webu, abyste se nepopálili, tak jako mnozí před Vámi. Abyste zbytečně neztráceli čas a neplýtvali penězi hned na začátku.

Na výběr máte 2 možnosti:

- buď oslovíte někoho, kdo Vám vytvoří web na míru (počítejte ale s vyššími výdaji, protože za každou další aktualizaci se platí),

- nebo vyzkoušejte pronájem hotového redakčního systému.

 

Začínajícím podnikatelům doporučujeme vydat se právě cestou pronájmu webové stránky nebo e-shopu. Výhodou je např. možnost otestovat si daný systém, kvalitní podpora, nízká cena (často jsou k dispozici např. i free verze zdarma), přístup do administrace webu a aktualizace bez dalších poplatků.

 

Před finálním rozhodnutím si otestujte více řešení. Zaměřte se na:

  1. Jednoduché ovládání hledejte intuitivní a jednoduché řešení, které nevyžaduje programátorské nebo webdesignérské zručnosti.
  1. Užitečné funkce sepište si funkce, které budete potřebovat, např. administrátorská práva pro více adminů, skladové hospodářství, kontaktní formulář, fotogalerii, propojení na sociální sítě… Zeptejte se i na možnosti online plateb nebo doprogramování nových funkcí.
  1. Správné zobrazování v mobilních zařízeních počet uživatelů mobilních zařízení každý rok stoupá, proto je nevyhnutelné, aby i Váš web/e-shop byl mobile friendly a připraven na nový zdroj návštěvnosti.
  1. Rychlost načtení vybírejte dodavatele, který funguje na spolehlivém a rychlém hostingu. Takový je například cloud webhosting.
  1. Dostupnost systému ověřte si, zda poskytovatel redakčního systému měří dostupnost svých serverů  a je natolik férový, že Vám v případě výpadku vrátí poplatek za Váš ušlý zisk.
  1. Ceny zajímejte se nejen o ceny samotných balíčků, ale ověřte si, zda jsou v ceně i aktualizace, nové funkce, doplňkové služby.
  1. Reference uživatelů najděte si recenze a hodnocení uživatelů např. na Facebooku.
  1. Úroveň a rychlost podpory otestujte si, jak rychle a profesionálně reaguje vybraný dodavatel. Nabízí kromě FAQ i telefonickou a e-mailovou podporu? Měli byste mít jistotu, že Vám někdo vždy zvedne telefon a poradí.
  1. SEO a PPC moduly bez propagace na internetu se Vaše podnikání nemůže posunout dále. Ptejte se na PPC moduly, např. na měření konverzí/objednávek a efektivitu kampaní. Hledejte dodavatele, který Vám nabízí možnost optimalizovat stránky, podstránky nebo dokonce samotné produkty a obrázky.
  1.  Zabezpečení proti DDoS útokům např. prostřednictvím zařízení Radware DefensePro, který poskytuje vysoce účinnou ochranu před síťovými útoky v reálném čase.

Již Tomáš Baťa věděl, jak dosáhnout úspěchu. Znáte jeho výrok?

Každé podnikání, pokud vědomě neslouží veřejnosti, je nutně odsouzeno k zániku.

A přesně to je ta cesta, kterou byste se měli vydat. Nabízet služby, produkty a kvalitní (a zároveň unikátní) obsah. Komunikovat užitek, který Vaše produkty nebo služby lidem přinášejí, a rovněž to, jak jim usnadní řešit konkrétní situaci nebo problém.

Držíme vám palce :)

Poznámka: originál článku byl publikován na portálu ZacinamePodnikat.sk

 

avatar
Autor: ByznysWeb.cz Tvorba webových stránek a e-shopu v responzivním designu a vlastním redakčním systému Flox 3. Vytvořte si webové stránky a e-shop zdarma.

Diskuse k článku