Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Chcete mít úspěšný e-shop? Poslouchejte své zákazníky

Základem úspěchu při podnikání na internetu je znát svou cílovou skupinu. Víte, kdo jsou Vaši zákazníci a co potřebují?

V ByznysWebu jsou klienti na prvním místě

jak vznikl byznysweb, kdy vznikl byznyswebNa českém trhu působíme od roku 2007. Stavěli jsme na stejném principu jako na Slovensku chceme nabízet takový systém na tvorbu e-shopu a webové stránky, který je ověřen a spoluvytvářen samotnými zákazníky. Redakční systém pro běžné uživatele.

Proto máte i Vy možnost podílet se na implementaci nových funkcí díky Knize přání nebo hodnocení úrovně supportu přes náš helpdesk systém.

Díky Knize přání si nyní můžete vybírat z 8 platebních bran a 4 splátkových systémů nebo 10 možností dopravy objednaného zboží. Největší úspěch v historii Knihy přání mělo nedávné přímé napojení na dopravce GEIS, GLS a Zásilkovnu a Uloženku.

Úroveň naší telefonické podpory často překvapí nové klienty, kteří k nám svůj e-shop přemigrují od konkurence. Byli totiž zvyklí dohledávat si odpovědi na dotazy v diskusních fórech. U nás stačí zvednout telefon a zeptat se, 93 % všech dotazů dokážeme vyřešit online, v rámci telefonátu. Zbytek jsou designové úpravy na míru nebo úpravy, které vyžadují zásah programátora.

Dejte zákazníkům to, co potřebují

V ByznysWebu jsme postupem času přišli na to, že mezi našimi klienty jsou i tací, kteří potřebují web zdarma. Proto vznikl projekt Zodpovědně podnikáme. Je určen pro neziskové organizace, které si díky němu vybudují snadno a rychle svůj web. Tento náš projekt využil i Tomáš Vejmola pro své křížalky.

Tomáš Vejmola

Tomáš Vejmola – jako 11letý začal na e-shopu od ByznysWebu prodávat vlastnoručně vyrobené křížalky a čaje, aby si mohl koupit počítač. Svůj sen si splnil. Nyní, již jako teenager, pomáhá jiným dětem.

Pečujte o své zákazníky, odmění se Vám nejen věrností

Určitě jste již slyšeli o síle Word of Mouth. Recenze od samotných uživatelů, kteří již mají reálnou zkušenost s Vaším servisem, produktem nebo službou, je v tomto směru nenahraditelná.

Skvělá možnost, jak se odlišit od konkurence, zvýšit důvěryhodnost a dát svým zákazníkům pocítit, že jsou pro Vás důležití, je např. bonusový a kreditový systém, slevy nebo dárkové certifikáty.

Jak jste na tom Vy? Sbíráte feedback od zákazníků na Facebooku nebo na svém webu? Pokud jste zpětné vazbě prozatím nevěnovali pozornost, měli byste vědět, že pomáhá budovat Vaši značku a dotvářet pozitivní dojem o Vaší firmě a servisu. A rovněž výborně poslouží i nerozhodným zákazníkům.

zákaznické hodnocení ByznysWeb

o ByznysWebu si můžete přečíst recenze např. na Vybrat-Eshop.cz nebo na našich FB stránkách

Přidejte se k těm, kteří nám pomáhají vytvářet byznys pro lidi od lidí! Že je to snadné, Vás přesvědčí i naše video:

avatar
Autor: Peter Polakovič Peter Polakovič - jednatel IRISOFT SYSTEMS, s.r.o. Své bohaté zkušenosti a vědomosti z oblasti tvorby web stránek a e-shopů, internetové reklamy a správy reklamních kampaní aktivně využívá i v praxi. V týmu zastává roli hlavního zdroje pozitivní energie, která z něj vyzařuje i mimo "provozních hodin".

Diskuse k článku