Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

SEO Průvodce pro Váš e-shop – pomůže nejen o Vánocích

seo průvodce od ByznysWebu poradí jak na SEOChystáte vánoční newsletter nebo kampaň pro svůj e-shop? Hledáte vhodná klíčová slova do reklamních sestav? Průvodce od ByznysWebu Vám poradí, jak na SEO, a to nejen o Vánocích.

V dnešním SEO je potřeba najít ideální rovnováhu – obsah musí být nejen uživatelsky atraktivní, ale zároveň i kvalitní a relevantní pro vyhledávače. Abyste nemuseli sledovat, jak se několikrát za rok mění algoritmy vyhledávačů, o vše se v ByznysWebu staráme my. Kromě SEO pohotovosti, našich rad nebo konzultací se supportem najdete v administraci svého e-shopu / webové stránky Průvodce nastavením a SEO průvodce.

seo průvodce v e-shopu od ByznysWeb

jakmile vyplníte všechny body Průvodce nastavením a SEO Průvodce, odměníme Vás dárkem 🙂

Dejte vyhledávačům to, co potřebují

Aby to však nebylo tak snadné, musíte navíc najít i kompromis mezi Googlem a Seznamem.

Google bazíruje na unikátním obsahu, SSL certifikátech a v rámci mobilního vyhledávání upřednostňuje i weby a e-shopy s responzivním designem.

Pro Seznam je důležitá přesná shoda klíčových slov. Pro oba je však nezbytné vyplnit

Title v H-nadpisech, alternativních textech u obrázků nebo v samotných názvech produktů.

Víte, jaká slova lidé hledají?

Dokážete to zjistit sami a velice rychle. Našim klientům doporučujeme např. Google KeyWord Planner nebo Návrh klíčových slov.

návrh klíčových slov od Seznamu

jakmile vyplníte všechny body Průvodce nastavením a SEO Průvodce, odměníme Vás dárkem 🙂

keyword planner

Jak najít klíčová slova pro Google? Kromě Google Analytics nebo Search Console máte k dispozici i KeyWord Planner

Jak zaujmout zákazníky nejen o Vánocích

Nejlépe oslovíte svou cílovou skupinu tím, že prodáváte užitek z Vašich produktů nebo služeb. Ten pomohou dotvořit i:

  1. články a odpovědi v sekci FAQ Časté dotazy,
  2. newslettery s reálnými ukázkami, gif obrázky nebo ikonky v předmětu e-mailu,
  3. vysvětlující videa, např. v produktové fotogalerii,
  4. recenze a komentáře samotných uživatelů/zákazníků,
  5. nebo propojení e-shopu s aplikací TOMIKUP
  6. atd.

Na rostoucí počet vánočních objednávek má určitě vliv také:

  • samotný webdesign (ideálně responzivní),
  • poradenství k nákupu – např. i live chat,
  • různé možnosti dopravy, díky které stihnout zákazníci nakoupit i těsně před Vánocemi,
  • napojení na dopravce, které šetří Váš čas při tak velkém náporu zákazníků,
  • nabídnutí bonusů, dárků k objednávce nebo přibalení dárkového certifikátu pro příští  nákup se slevou,
  • komunikace se zákazníky na sociální síti – zkuste i zde působit jako nákupní rádce, vyberte zboží, které doporučujete jako dárek pro ženu/muže, dítě, tchýni…
  • Nebo cokoliv jiného, z čeho máte pocit, že usnadní přemýšlení a hledání Vašim zákazníkům. Třeba i placené reklamní kampaně nebo možnost bezplatně vrátit zboží například do konce ledna 2017.

Pokud je tato vánoční sezona Vaše první, dělejte všechno proto, aby se Vaši návštěvníci cítili na Vašem e-shopu jako v bavlnce, pečujte o ně, dejte jim pocit, že jsou pro Vás výjimeční. Jen tak máte šanci, že se k Vám vrátí i příště.

Více tipů, jak připravit svůj e-shop na vánoční sezonu, najdete i v našem dalším článku.

Přejeme Vám spoustu nových, spokojených zákazníků, a to nejen z letošní vánoční sezony.

podpis-cz

Poznámka: více informací o unikátním průvodci v najdete na LUPA.cz.

avatar
Autor: ByznysWeb.cz Tvorba webových stránek a e-shopu v responzivním designu a vlastním redakčním systému Flox 3. Vytvořte si webové stránky a e-shop zdarma.

Diskuse k článku