Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

1.ročník slovenské e-shopové konference esko

konferencia esko

22. 9. 2017 organizuje BiznisWeb/ByznysWeb  1.konferenci pro e-shopaře a podnikatele, kteří chtějí svůj byznys dál rozvíjet

Za téměř 15 let vývoje BiznisWebu a 8 let provozování je radost vidět rostoucí počet spokojených e-shopařů na Slovensku i v Čechách. Největší odměna za neustálý vývoj a sledování e-commerce a online marketingových trendů jsou pozitivní ohlasy na náš e-shopový systém FLOX.  A jelikož jsme se za toto období setkali s opakujícími se dotazy ohledně tvorby webové stránky a e-shopu, rozhodli jsme se je všechny prezentovat na konferenci esko. Více informací o konferenci pro e-shopaře a začínající podnikatele najdete v rozhovoru s autorem celé myšlenky i konceptu a hlavním realizátorem konference – Lukášem Koprivňanským.

1. Takových konferencí pro e-shopaře je na Slovensku a v Čechách spousta. Většina z nich má co nabídnout a přináší opravdu hodnotné a v praxi využitelné informace. Proč se vyplatí přijet právě 22. 9. 2017 do Trenčína?

Lukáš Koprivňanský – autor myšlienky a hlavný realizátor konferencie esko

Lukáš Koprivňanský – autor myšlenky konference esko

Největším rozdílem mezi námi a jinými konferencemi je okruh témat, která budou na konferenci rozebírána. Biznisweb má dlouholeté zkušenosti s tvorbou e-shopů, přece jen je na trhu již 15 let a rukama jeho zaměstnanců prošly tisíce e-shopů a obchodníků. Proto víme, kde jsou v e-shopech nejčastější chyby, ale i kde dělají chyby samotní obchodníci.

Na e-shop se nedíváme jen z hlediska SEO, PPC, textů, UX a podobně, internetový obchod vnímáme jako celek, který je poskládaný z malých částí, které musí do kupy fungovat. Proto jsme se i konferenci rozhodli zaměřit na tato jednotlivá témata a o každém z nich vám přijde přednášet vynikající odborník. Rozumíme tomu, že taková témata se nedají obsáhnout v jedné prezentaci, proto se nebojte využít možnosti networkingu, které s sebou konference přinese.

Častokrát jsme se setkali s tím, že majitel e-shopu měl specifickou otázku a nevěděl, na koho se obrátit, proto budeme rádi, když návštěvníci využijí konferenci esko jako prostor pro své specifické otázky. Mohou je položit pracovníkům BiznisWebu, spíkrům, zástupcům jednotlivých společností nebo si mohou zkušenosti vyměnit jen tak mezi sebou.

Dalšími jednoznačnými výhodami jsou snadná dostupnost z dálnice, příjemné a moderní prostředí, nízké vstupné a skvělé obědové menu, které si pro nás připravil šéfkuchař Ján Duda v prostorech nové restaurace Restaurant Facility System Hub.

2. 1. ročník Slovenské e-shopové konference esko se uskuteční 22. září 2017 v nejmodernější a nejekologičtější budově v Trenčíně. Ve Facility System Hubu. Lukáši, proč jsi vybral právě tento prostor?

Rozhodlo o tom hned několik kritérií, které byly předem stanoveny.

Prvním kritériem byla jednoznačně kapacita prostoru. Hledali jsme prostor pro 100 účastníků, který nebude působit tak masově, ale bude mít komornější charakter. Jelikož jsme chtěli konferenci uspořádat v Trenčíně, případně blízkém okolí, počet možností byl jednoznačně menší, než kdybychom byli například v Bratislavě.

Druhou podmínkou byla vybavenost budovy pro potřeby digitální konference – projektor, plátno, kvalitní wifi síť pokrývající potřeby našich návštěvníků, dostatečné množství zásuvek pro nabíjení notebooků a kvalitní ozvučení. Facility System Hub je nová budova, splňující tyto technické požadavky bez problémů.

Třetím parametrem byla dostatečná velikost, klimatizace a celková vzdušnost prostoru. Konference bude probíhat celý den, proto je potřeba, aby byla místnost kvalitně odvětrávána.

Čtvrtým parametrem, jak už jsem řekl,  je snadná dostupnost lokality a bezproblémové parkování s kapacitami pokrývajícími počet účastníků.

No a v neposlední řadě to byl celkový dojem z místa, chtěli jsme, aby se naši návštěvníci cítili příjemně, pohodlně a měli k dispozici všechno, co je potřeba. Facility System Hub v tomto směru naše požadavky splnil.

A samozřejmě nesmím zapomenout na vstřícnost a příjemnou spolupráci se slečnou Minárikovou, se kterou komunikuji.

3. Než se odsouhlasil název esko, trvalo to 2 dny. Vybíralo se celkem z 18 nápadů. Ještě dnes máme na tabuli nakreslenou ježibabu na koštěti, kterou nám připomínal 1 z názvů. 😀 S grafickým návrhem a vizuálem to už bylo snadnější. Kdo je jeho autorem?

ako vznikol názov konferencie esko

2. favoritom názvu konferencie bola ESHOPERA, nakoniec však asociácie rozhodli v prospech esko 😀

Autorem je jednoznačně skvělá grafička Eva Roverová, která vymyslela design a grafiku na základě mých velmi letmých požadavků. V podstatě jsem Evě popsal projekt, vysvětlil, jakou emoci do něj chceme vložit, co je cílem, podstatou a co chceme směrem k návštěvníkům komunikovat, a nechal jí volnou ruku.

Eva hned napoprvé přišla s návrhem, který byl s minimálními změnami schválen a můžete jej dnes vidět na webu konference. Doufám, že se vám líbí stejně jako mně.  🙂

4. Design jsi následně kódoval ty. Přes den 100% supporťák a po nocích kodér. A aby toho nebylo málo, tak jsme ti přidali i střihání videí. 😀 Celkem ses „vyskilloval“. Co tě bavilo nejvíc?

Hmmm, upřímně řečeno, asi nemám favorita v rámci jednotlivých činností, všechno mělo své kouzlo. Nejzábavnější asi bylo, a stále je, sledovat, jak se myšlenky napsané na papíru pomalu, ale jistě mění v realitu.

Zábavné je rovněž pozorovat, jak se jednotlivé nápady vyvíjejí tak, aby do sebe konceptuálně zapadly.

Více idejí, které možná dobře vypadaly na papíru, se nakonec do samotné realizace ani nedostaly. Každá část realizace takového projektu má své kouzlo a zatím mne bavily všechny fáze.

5. Kolik spíkrů se nám odprezentuje a proč jsi vybral právě je?

Finální počet spíkrů zatím není uzavřen, komunikujeme ještě s pár osobnostmi, které bychom rádi na konferenci měli. Uvidíme, jak to dopadne.

Co se týče potvrzených spíkrů, můžete se těšit na profíky, které určitě znáte, jestli sledujete alespoň okrajově slovenskou e-commerce scénu.

Spíkry jsem vybíral na základě jejich zkušeností v oblasti, které se věnují, a s většinou z nich mám osobní zkušenosti ze školení, seminářů nebo přednášek buď já, nebo některý z mých kolegů a můžeme tak s velkou jistotou říct, že vám spíkři budou mít ve svých vystoupeních opravdu co nabídnout.

Tematicky jsme se zaměřili na okruhy, ve kterých se každý majitel e-shopu pohybuje. Nepůjde tedy jen o marketingová témata, jak tomu často bývá na jiných konferencích.

6. Hlavním partnerem esko 2017 je slovenské DPD. Získají účastníci konference nějaké speciální slevy nebo bonusy na přepravu svých zásilek?

DPD - partner konference esko2017

Hlavní partner konference esko2017 je DPD Slovensko

Jsme velice rádi, že se nám povedlo dohodnout spolupráci se společností DPD a podpořili naši konferenci, jelikož kvalitní dopravce, na kterého se můžete spolehnout, je jedním ze základních pilířů kvalitního e-shopu.

Zástupce společnosti můžete potkat přímo na akci, ať už to bude u prezentačního stánku, nebo na přednášce, a věřím, že pokud jste ve svém e-shopu služby společnosti DPD nevyužívali, určitě to zvážíte.

Ať už plánujete rozběhnout podnikání na internetu nebo inovovat svůj e-shop a webovou stránku, případně hledáte ověřené tipy, jak získat více objednávek a nových klientů, rádi vás uvidíme 22. 9. 2017 v Trenčíně na konferenci esko2017.sk. Známí odborníci ze Slovenska vás naučí všechno, co je pro úspěšné podnikání a jeho další růst nevyhnutelné.

Těšíme se na vás,

podpis-cz

avatar
Autor: ByznysWeb.cz Tvorba webových stránek a e-shopu v responzivním designu a vlastním redakčním systému Flox 3. Vytvořte si webové stránky a e-shop zdarma.

Diskuse k článku