Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Jak vypadá úspěšný e-shop a webová stránka?

Krásný den přejeme,
do konce okurkové sezony máte ještě spoustu času na vylepšení svého e-shopu nebo webové stránky.

jak vytvořit úspěšný e-shop nebo webové stránkyJak vypadá úspěšný e-shop/web?

Jak vybudovat úspěšný e-shop nebo webovou stránku, je jedna ze základních otázek podnikatelů.

Jedná se o kontinuální proces, neustálé aktualizace, inovace atd. Když chcete mít i vy úspěšný e-shop, základem je, že nebude obsahovat žádný z následujících prvků:

1. GIF na titulce

Ano, když máte perfektní gifko, je třeba jej sdílet do světa, ale určitě ne přes titulku webu. Navíc, pokud má přes 5 MB a právě jste díky PPC „chytli“ zákazníka v dovolenkové destinaci s omezeným internetovým připojením, hned jej ztrácíte. Nechcete přece vyhazovat své peníze oknem

2. AutoPLAY

Není nic horšího, než když se vám před načtením stránky začne přehrávat nevhodné mp3 nebo video. Toto jsou praktiky z časů, kdy bylo IN např. počítadlo návštěv TOPLIST nebo počasí na webu. Takto to rozhodně nedělejte! 🙂

3. Přivítání

„Vítáme Vás na našem webu, jsme velice rádi, že jste k nám zavítali…“ Znáte to, že? Ale v online světě pojďte raději k věci, neztrácejte čas prázdnými frázemi. Rovnou představte výhody nákupu u vás, vaši nabídku nebo novinky.

4. JÁ, MY

Dejte si pozor na egocentricky laděný obsah, který přehnaně prezentuje vaše úspěchy nebo získané ocenění. Vyprávějte raději svůj příběh, který zaujme mnohem víc než vytahování se. #storytelling je klíčem k úspěchu vaší obsahové strategie.

5. Nekvalitní obrázky

Když je váš e-shop napojen na XML feed dodavatele, který v rámci „aktualizace“ změní cestu k obrázkům, ztrácíte zákazníky. Nemluvě o nekvalitních obrázcích v extrémně malých rozměrech. Snažíte se je sice zvětšit, ale nepomůže ani produktová lupa. V rámci napojení na XML dodavatele proto požádejte o možnost nafotit si vlastní produktové obrázky.

 

Věříme, že jsme vás v rámci inovací webu nebo internetového obchodu inspirovali.

Uvedené body jsou ověřeny praxí a zkušenostmi e-shopařů z ByznysWebu, jejichž příběhy si taky můžete přečíst na našem blogu nebo sociálních sítích.

V případě jakýchkoliv otázek nás neváhejte kontaktovat. Rádi vám poradíme. 🙂

Mějte se pohodově, 

avatar
Autor: ByznysWeb.cz Tvorba webových stránek a e-shopu v responzivním designu a vlastním redakčním systému Flox 3. Vytvořte si webové stránky a e-shop zdarma.

Diskuse k článku