Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Zlatým partnerem konference #esko2017 je DPD SK

BiznisWeb a zlatý partner DPD SK organizuje konferenci esko2017. Cílem konference je nabídnout odpovědi na všechny otázky spojené s podnikáním na internetu. Již 22. 9. 2017 se vám představí přední spíkři slovenské e-commerce scény, aby vám odevzdali nejnovější poznatky z online světa. Kromě toho se naučíte psát trefné prodejní texty nebo rozjet e-shop pro slovenské zákazníky v souladu se slovenskou legislativou.

Zlatý partner DPD SK pro vás rovněž připravuje zajímavou přednášku. Chcete vědět, o čem bude? Zeptal jsem se Mgr. Andrei Bačíkové, MBA, Marketingové a PR manažerky společnosti DPD, za vás:

1. DPD SK se stala zlatým partnerem konference esko2017. Co vás na připravované konferenci nejvíc zaujalo a proč jste se rozhodli podpořit 1. konferenci pod taktovkou BiznisWebu?

Konference esko je určena internetovým obchodům. DPD SK, člen skupiny DPDgroup, je kurýrní společností, a tedy velice úzce spolupracujeme s e-shopy. V podstatě jsme jejich zástupci u zákazníka při doručení zboží. Doručení balíčku je součástí zákazníkovy zkušenosti s nákupem v internetovém obchodě a DPD má v této oblasti dlouholeté zkušenosti, proto umíme e-shopařům poradit, co by měli od kurýrské společnosti žádat, na co se zaměřit při doručování zboží, aby se příjemce cítil komfortně a měl možnost zařídit se podle své aktuální potřeby nebo programu v den doručení zásilky. Esko2017 je prvním ročníkem konference. Partnerem jsme se stali i proto, že se nám líbil úmysl BiznisWebu přinést provozovatelům internetových obchodů informace, které jim pomohou při směrování jejich podnikání a možná budou i inspirací pro rozšíření obchodních aktivit.

2. Mezi spíkry se představí i zástupce vaší společnosti – DPD SK. O čem bude vaše přednáška? Chystáte nějaké novinky, případně výhodnější nabídky pro návštěvníky konference?

Před několika měsíci DPDgroup vykonala v celé Evropě průzkum nákupního chování zákazníků v internetových obchodech, takže kromě informací o službách kurýrní společnosti, na které by se měly e-shopy soustředit při doručovaní zboží svým zákazníkům, se obchodní ředitel DPD Ľuboš Otto ve své přednášce zaměří i na nákupní chování zákazníků na Slovensku,  nebo v okolních zemích a v Evropě. Myslím, že pro majitele internetových obchodů to mohou být zajímavé informace.  

3. Majitelé e-shopů mají ve FLOX 3 celkem až 6 možností přímého napojení na dopravce. Jaké jsou podle vás hlavní argumenty, proč by měli e-shopaři využívat právě napojení internetového obchodu na DPD? Co navíc nabízíte e-shopařům vy?

Důležité je, co internetový obchod od kurýrní společnosti očekává. Zde je orientovaný jen na nízkou cenu přepravy nebo chce poskytnout zákazníkům i určitý komfort při nákupu ve svém obchodě. DPD poskytuje kvalitní moderní servis s dlouholetou tradicí, v rámci Evropy již více než 40 let a na Slovensku 15 let. Máme služby, které jsou přizpůsobeny nejen mezifiremním zásilkám, ale i doručování na soukromé adresy, která mají svá specifika. Možnost ovlivnit termín nebo adresu doručení po odeslání zásilky považujeme za samozřejmost. Dnes jsou zákazníci DPD informování o přesném hodinovém časovém rozsahu, kdy k nim přijde kurýr.  

Víte, proč je vstupné na konferenci esko2017 tak nízké?

dotované vstupné na konferenci esko2017Jelikož organizátor BiznisWeb.sk a zlatý partner,  DPD SK, výrazně přispěli na organizaci konference, máte možnost koupit si lístek na esko2017 jen za 45 € (resp. 30 € bez oběda).

Pokud jste již někdy absolvovali podobnou konferenci, víte, že cena byla minimálně 2x vyšší.

Proto jsme velmi vděčni, že se nám díky této dotaci podařilo oslovit profi spíkry, kteří vám tak mohou odevzdat nejnovější poznatky z online marketingu a tipy pro zefektivnění vašeho podnikání již 22. září 2017 ve Facility System Hubu v Trenčíně.

Těšíme se na vás,

avatar
Autor: Lukáš Koprivňanský Lukáš pracuje jako Key Account Manager pro klienty ByznysWeb.cz a BiznisWeb.sk. V malíčku má i HTML a CSS a tak Vám rád pomůže s designovými úpravami webové stránky nebo e-shopu.

Diskuse k článku