Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Jaké změny přináší Explore Feed

aké zmeny prináša explore feedVěděli jste, že Facebook má momentálně 2,06 miliardy uživatelů na celém světě a že se zvýšil počet těch, kteří jej využívají denně, až o 16 %? (zdroj)

Možná i to je důvod, proč Facebook připravil nový Explore Feed (tzv. Průzkumníka), který se testuje i na uživatelích ze Slovenska.

Proto pokud své produkty nabízíte i slovenským zákazníkům a máte pocit, že organická návštěvnost z Facebooku vám klesla, přečtěte si názory slovenských marketérů, ve kterých najdete i tipy, jak ztrátu vykompenzovat.

Jak změnu Explore Feedu vidí odborníci?

1. PizzaSEO

V souvislosti s Průzkumníkem je čas rozvíjet i další reklamní kanály nebo jednoduše své klienty vyzvat, aby váš obsah sdíleli. Přečtěte si, jaké další možnosti máte.

2. Kremsa

Co znamená změna Explore Feedu pro všechny zainteresované strany a jaká je budoucnost firem na inovovaném Facebooku? Dočtete se v polemice agentury Kremsa.

3. Digiline

3 případové studie klientů jasně dokazují, že ačkoliv zobrazení reklam a zásah klesácena za 1000 zobrazení stále roste. Jak ztráty vykompenzovat, se dozvíte na závěr článku.

4. Dognet

Videorozhovor Štefana Polgáriho s novinářem Filipem Stuhárikem nejen o konci Facebooku, jak jsme jej znali doposud, je k dispozici i v audio verzi.

 

Nikdo přesně neví, jak dlouho tady s námi bude Explore Feed, jedno je ale jisté:

  • minimálně nás přinutí hledat nové možnosti, jak pokles organického dosahu z Facebooku nahradit
  • a motivuje nás k tvorbě kreativnějšího obsahu.

Co si o něm myslíte vy?

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V ByznysWebu pracuji od r. 2009. Začínala jsem na supportu, kde jsem měla skvělou příležitost poznat, co podnikatele a majitele e-shopů a webových stránek skutečně zajímá a co potřebují. Proto se snažím hledat taková témata, které vám nabídnou užitečné odpovědi. Maté jiný názor? Budu vděčná za váš feedback – kvasnicova@irisoft.sk :)

Diskuse k článku