Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Nejlepší dárek je ten personalizovaný od babygift.sk

Zuzana Jánošová si svým podnikáním na internetu splnila sen. Nejenže si stihla naplno užít mateřskou dovolenou, ale svými unikátními produkty vykouzlila úsměv na tvářích tisíců obdarovaných. Originální osobní dárky z babygift.sk chytí za srdce opravdu každou věkovou skupinu. Vždyť posuďte sami.

 

vplyv influencerov na budovanie značky

budování značky babygift.sk přes influencery

1. Zuzko, jste velmi aktivní i na sociálních sítích. Na Instagramu najdeme spoustu fotek vašich produktů od známých osobností. Jak se vám tato strategie brandingu přes ambasadorky osvědčila?

Myslím si, že je to určitě výborná forma propagace, jelikož je to pro lidi, tedy nové klienty, reference z první ruky, a jak se říká, ta je nejrelevantnější a pro nás podnikatele nejlepší reklama. 🙂

2. Babygift je jediný exkluzivní prodejce personalizovaných dárků na Slovensku. Prozraďte, jak se vám povedlo navázat tuto lukrativní spolupráci s výrobcem Martello?

Byl to zdlouhavější proces, návštěva u výrobce v zahraničí, společné setkání a nakonec očekávaná dohoda o spolupráci a můj splněný sen, jelikož jsem v tento produkt opravdu věřila a velmi si přála nabídnout jej na slovenském trhu.

3. Díky vašemu podnikání neexistuje nechtěný nebo zbytečný dárek. 🙂 Každý produkt je originální, praktický a zároveň krásnou památkou na celý život. Stává se, že si zákazník svou objednávku nevyzvedne? Takový specifický produkt se již nedá vrátit ani prodat ve výprodeji. Jak tedy postupujete?

Ano, stávalo se to běžně. Jelikož jsou naše produkty vyráběny na míru a každý produkt je jedinečný a patří jediné osobě na světě, museli jsme přistoupit k tomu,  že naše objednávky musí klienti zaplatit předem, ještě před samotným zahájením výroby. Slovenští kupující nejsou na tento druh plateb zvyklí a rádi nakupují online s platbou až při převzetí od kurýra. Ale naši klienti to perfektně akceptují, čehož si velmi vážíme. A za ta léta již cítíme z lidí důvěru v náš e-shop.

4. Vaši nabídku neustále rozšiřujete – v e-shopu dnes najdeme dětské deky, dětské sety se jménem, polštáře se jménem, písmenkové lampy, Disney jména nebo fotorámy a dřevěné kostky se jménem dítěte. Na babygift.sk nabízíte dárky pro všechny věkové kategorie a příležitosti. Dokázali jste záplatovat díru na trhu. Najdeme množství internetových obchodů s tzv. gadgety a kýčovitými dárky, na které někde na polici padá prach. Jak dlouho vám trvalo, než jste přišla na to, v čem vlastně chcete podnikat?

Myšlenka o prodeji těchto personalizovaných dek se mi honila hlavou i dva roky. Poté jsem si na sociálních sítích udělala malý průzkum o zájmu a pochopila jsem, že se do toho můžu klidně pustit. Tak jsem začala přemýšlet, jaký koncept tomu dám. Zůstali jsme při tom, že naše dárky jsou osobní, unikátní každý dárek je jediný na světě. Obsahuje jméno, datum a čas narození, délku a hmotnost dítěte. Myslím, že označení JEDINÝ NA SVĚTĚ je pro naše dárky správné. 🙂

 

Za Zuzčiným rozhodnutím začít podnikat na internetu byla touha po unikátním dárku pro druhou dceru. Její produkty mají na sociálních sítích skvělý ohlas. A právě Facebook a Instagram jsou hlavním zdrojem nových zákazníků. Zuzana našla ty správné marketingové kanály, kterými se dokázala přiblížit ke své cílové skupině.

Chcete si i vy vytvořit úspěšný e-shop a začít si plnit své sny? S podnikáním na internetu můžete začít třeba i na mateřské nebo rodičovské dovolené.

Vyzkoušejte si to na 30 dní zdarma.

jak vytvořit e-shop

 

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V ByznysWebu pracuji od r. 2009. Začínala jsem na supportu, kde jsem měla skvělou příležitost poznat, co podnikatele a majitele e-shopů a webových stránek skutečně zajímá a co potřebují. Proto se snažím hledat taková témata, které vám nabídnou užitečné odpovědi. Maté jiný názor? Budu vděčná za váš feedback – kvasnicova@irisoft.sk :)

Diskuse k článku