Nástroje pro plánování zveřejnění obsahu na sociální sítě
Po hootsuite, kt. jsme vám již doporučovali, jsme na internetu našli i další online nástroje:
díky kterým dokážete naplánovat zveřejnění obsahu na FB stránky, Twitter apod.
Nabízí přihlášení přes Twitter účet, firemní Facebok stránky nebo vaše FB stránky, příp. LinkedIn.
Obsah na svůj FB, FB pages, Twitter a LinkedIn můžete buď vyhledat:
nebo vytvořit prostřednictvím sekce Content Library.
Díky ní dokážete rychle napsat citáty, ankety nebo svůj post – maximálně do 140 znaků.
Plánování zveřejnění postů je rozděleno podle dnů v týdnu:
Umožňuje přidat příspěvek na vaše Facebook stránky, Twitter, LinkedIn, Instagram, Tumblr nebo Youtube.
Obrovskou výhodou je propojení na fotobanky, takže pokud nemáte k dispozici obrázek, můžete si jej zakoupit přímo z fotobanky:
Samozřejmostí jsou statistiky, sociální inbox s přehledem o počtě like, komentářů, sdílení, lidí, kt. o vás mluví apod.
V sekci Post manager vidíte přehledně uspořádané posty čekající na zveřejnění:
Nedávno jsme vám rovněž prezentovali nástroj Coggle pro zaznamenání vašich myšlenek, nápadů apod.
Obdobně funguje i Trello.
využívá pro plánování a publikování obsahu např. i Mashable.
Redakční kalendář Trello nabízí přehledné a intuitivní uspořádání obsahu a je skvělé, že jej můžete používat v rámci Google kalendáře.
Jednotlivé nástěnky dokážete sdílet s vašimi kolegy, kt. je mohou upravovat dále.
Do jednotlivých karet v nástěnkách můžete přidat link na dokument z Google Drive, svého počítače apod.
Více informací najdete i na Trello blogu – http://blog.trello.com/