Přehled nejčtenějších článků za rok 2015
Vážení čtenáři,
věříme, že do nového roku 2016 jste vykročili správnou nohou a s pořádně dlouhým seznamem předsevzetí
Aby Vám nic ze světa podnikání na internetu neuniklo, doporučujeme i nadále sledovat náš blog.
I letos zde najdete blogposty s tipy jak zvýšit návštěvnost a počet objednávek z e-shopu, ale rovněž nové funkce v redakčním systému FLOX.
V roce 2015 Vás nejvíce zaujaly tyto články:
1. Webdesign trendy na rok 2015
Responzivní flat design a design na celou šířku monitoru jsou trendy i letos.
2. E-commerce tipy jak využít svátek sv. Valentýna pro zvýšení počtu objednávek
Víte, kolik utrácíme za dárky na Valentýna? Jak získat co nejvíce objednávek např. prostřednictvím soutěže na Facebooku?
Nákup reklamních ploch v aukci má obrovskou výhodu – umožňuje cílení přímo na uživatele, např. i prostřednictvím retargetingu.
4. Jak poznat uživatele Vaší web stránky/e-shopu
Uživatelské testování Vám pomůže i při tvorbě webdesignu. Znáte svou cílovou skupinu a její potřeby?
5. Možnosti remarketingu na Googlu a Facebooku
Remarketing umožňuje zobrazovat Vaše reklamy uživatelům, kteří v minulosti navštívili Váš web. Víte, jaké formy remarketingu nabízí Google a Facebook?
6. 10 rad jak vybrat správného zaměstnance
Jaké jsou Vaše požadavky na zaměstnance? Na co kladete důraz u výběrového konání?
7. 10 tipů jak tvořit kvalitní obsah
Obsahový marketing dokáže přilákat a podnítit ke komunikaci a nákupu cílové zákazníky. Základem efektivního obsahového marketingu je kvalitní obsah.
8. Jak najít spolehlivý bug tracking systém
Proč využívat bug tracking systém a který si vybrat? Možná se inspirujete i našim výběrem.
9. Zredukujte Bounce Rate na minimum – 10 tipů jak na to
Víte, že vysoká míra opušténí www stránky nemusí znamenat, že web je nepoužitelný. Jak vyhodnocovat Bounce Rate v širším kontextu?
10. Vizuálně úspěšná reklama na Facebooku není žádná věda
Jak vypilovat reklamu na Facebooku tak, aby zaujala a splnila svůj účel?
11. 3 nejčastější chyby v PPC reklamě týkající se klíčových slov
Nedostatečná revize klíčových slov je jednou z nejčastějších chyb, kterých se u PPC reklamy dopouštíme. Pozor si dejte i na příliš obecné cílení a chybějící negativní slova.
Podle odhadů podíl mobilního marketingu v roce 2016 vzroste o 38%. Znáte Google Micro-Moments?
13. 5 tipů jak vytvořit efektivní mobilní reklamu
Při tvorbě reklamních textů zakomponujte reklamní poselství a pointu do nadpisu a prvního řádku. Jak cílit mobilní kampaně?
14. Rozhovor s autorem aplikace Tomikup Danielem Fajmonem
Víte jak nakupuje nejen moderní Ježíšek? Aplikace Tomikup Vám může přivést nové zákazníky.
15. 6 kroků jak zůstat cool a zvládnout rozzlobené zákazníky
V článku od Lenky Lacové najdete inspirace jak poslouchat Vaše zákazníky a zachovat si při komunikaci s nespokojeným zákazníkem chladnou hlavu.