Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

4 nové špičkové funkce, které urychlí vybavení objednávek z Vašeho e-shopu ve FLOX 3

4 nové funkce pro eshopaře ve flox 3

Pro všechny majitele eshopů ve FLOX 3 jsme připravili balíček skvělých funkcí, které Vám usnadní a urychlí vybavování objednávek a pomohou tak pracovat efektivněji a prodávat více.

A o to přesně v online byznysu jde, ne? 🙂

 

1. Platba na dobírku bez předfaktury

Nabízíte zákazníkům platbu na dobírku? Pokud jim nepotřebujete posílat předfakturu, ve FLOX 3 nastavte:

1. V sekci Nastavení – Objednávky – Všeobecné – Fakturace: možnost „ano – vytvořit a poslat předfakturu automaticky pro každou objednávku“:

nastavení používání předfaktur ve flox3

2. následně v Nastavení – Objednávky – Platby – Dobírka  – Upravit platbu vyberte Neodesílat předfaktury automaticky:

nastavení automatické fakturace u dobírky

Více informací o nastavení možností plateb za objednávku najdete i v našem návodu.

2. Hromadná změna statusu objednávek

Potřebujete upravit najednou status více objednávek? S novou funkcí Hromadná úprava objednávek nyní ušetříte spoustu času 🙂

Stačí v administraci – Objednávky vyznačit objednávky, kterým chcete hromadně změnit status.

hromadná změna statusu objednávek

Vyberte Změnit status a konkrétní status, možnost poslat email zákazníkům, příp. dopište doplňující zprávu:

změna statusu více objednávek ve flox 3

Návod na hromadnou změnu statusu objednávek najdete i v našem FAQ.

3. Hromadná změna skladových statusů produktů

Další nová funkce, která Vám šetří čas. Pokud je chcete využít, je nutné mít neaktivní možnost Nastavit počet položek sklademNastavení – Sklady – Všeobecné.

nastavení počtu položek skladem ve flox 3

Poté můžete v sekci Produkty vyznačit ty, kterým chcete upravit status:

hromadná změna skladového statusu produktů

Vyberte potřebný status a změny uložte:

hromadná změna skladového statusu produktů

zmena skladového statusu variant produktov Upozornění:

Skladový status se automaticky změní i ve variantách produktu.

Více informací o hromadné změně skladových statusů produktů najdete i v našem návodu.

4. Opakování objednávky

Stává se Vám, že potřebujete vystavit stejnou objednávku jako posledně?

Často jste nám psali, že zákazníci si chtějí telefonicky doobjednat některý produkt z minulé objednávky.

V posledním updatu jsme si proto vzali na mušku právě zduplikování objednávky. Odteď již nebudete muset takovou objednávku pracně znovu vytvářet.

Stačí si ji vyhledat podle čísla nebo jména zákazníka a v záložce Ostatní kliknout na Opakovat tuto objednávku:

opakování objednávky

Systém Vám nabídne na výběr různé proměnné, které můžete duplikovat, stačí si jen vybrat:

opakování objednávky

Více informací o nastavení Objednávek najdete i zde.

Věříme, že jsme Vám implementací těchto vylepšení pomohli a děkujeme za Vaše další podněty.

avatar
Autor: ByznysWeb.cz Tvorba webových stránek a e-shopu v responzivním designu a vlastním redakčním systému. Vytvořte si na zkoušku webové stránky a eshop zdarma. Na ByznysWeb lze snadno přemigrovat i zaběhnutý e-shop. Vyzkoušejte si, jak to u nás funguje. Vlastní e-shop si u nás vytvoříte rychle i bez programátora a grafika.