Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Nezobrazuje Vám Facebook reklamy? Víme proč!

20% textu vo facebook reklamných obrázkochV našem článku na blogu o podnikání na internetu jsme Vás informovali o změnách, které letos přinesl Facebook Power Editor.

Další podstatnou inovací, která může negativně ovlivnit zobrazení Vaší reklamní kampaně na Facebooku, je nutnost dodržet maximálně 20% textu v obrázku.

To podle pravidel Facebooku docílíte tak, že si „rozporcujete“ obrázek na 5×5, tedy celkem 25 políček, a text vložíte jen do 5 z nich.

Pokud máte k dispozici Adobe Photoshop, zjistíte množství textu jednoduše:

1. Otevřete si ve Photoshopu konkrétní obrázek, který ale musí mít rozměry 700 x 366 px (vyžaduje Facebook Power Editor).

2. Dále si zobrazíte mřížku - View-Show-Grid:

mriezka-aph

3.  a nastavíte 5×5 okének:

Edit – Preferences – Guides, Grids and Slices – Grid: Gridline Every: 20% a Subdivisions: 1

5x5-aph

 

V případě, že Photoshop k dispozici nemáte, můžete využít online nástroj na adrese http://www.social-contests.com/check-image/

social-contests

 

Po nahrání vlastního obrázku vyklikáte jednotlivá okénka obsahující text a hned vidíte, zda splňujete podmínky Facebooku:

vysledok-social-contests

 

Pokud se Vám nepozdává ani jedno z uvedených řešení, zůstává už jen nástroj samotného Facebooku na adrese – https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay

Rovněž uploadujete Váš obrázek ve Facebok Power Editorem požadovaném rozměru a vyklikáte jednotlivá okínka s textem:

facebook-20

Chcete-li se dozvědět více o podmínkách zobrazování reklam na Facebooku, přečtěte si dokument.

 

ako-vylepsit-prispevky-na-fbTip na závěr:

Pokud chcete na Facebooku tvořit příspěvky, které Vaše fanoušky zaujmou, inspirovat se můžete v následující infografice, která je výsledkem analýzy 1.5 milionu příspěvků od více než 6000 úspěšných Facebook Pages.

Zdroj: http://fbrep.com/SMB/TextPolicy.pdf

http://trackmaven.com/blog/2014/08/nuts-bolts-perfect-facebook-post/

 

vytvořit www stránku, vytvořit e-shop

tvorba www stránky

avatar
Autor: Jana Kvasnicová Jana Kvasnicová - Key Account Manager a příležitostně support klientů ByznysWeb.cz. Baví ji online marketing a vše, co je na internetech nové.

Diskuse k článku