Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

5 způsobů jak vytvořit poutavou titulku www stránky

Titulní stránka www stránky nebo e-shopu by měla umět udržet pozornost běžného návštěvníka natolik, aby ji dočetl až do konce. V průměru 8 z 10 lidí si přečte titulku www stránek, ale pouze dva z deseti si přečtou i zbytek. Proto je důležité uvědomit si, že při vytváření názvu, věty, nadpisu atd. máte jediný cíl – donutit čitatele číst dál. Pokud nejste schopni sestavit ani zajímavý nadpis www stránek, konkurence Vás snadno položí.

Umění vytvořit interesantní titulku webu není dáno každému. Dá se vylepšit na kurzech copywritingu nebo obsahového managementu. Úderní titulka má hodnotu zlata – pod její vlivem se návštěvník mění na čitatele a následně na zákazníka.

JAK NA POUTAVOU WWW STRÁNKY?

1. Zaměřte se na to nejdůležitější
Proč chodit kolem horké kaše? Jestli máte k dispozici zajímavou, časově omezenou akci, výprodej apod., nenuťte potenciální zákazníky číst omáčky. Naservírujte jim hotovou informaci – 3D Neo Plazma nyní se slevou 40%.

2. Kuriozita, komparace, fakta? – využijte je do nadpisu
I při tvorbě PR článků platí, že statistické údaje a výsledky průzkumů je dobré zveřejnit hned na začátku www stránky- v nadpise nebo v první větě. Na čitatele působí jako magnet. Posuďte sami:
Sportovní oblečení nakupuje přes internet 5-krát více mužů než žen
nebo Nákup sportovního oblečení přes internet vzrostl.

3. Pracujte s čísly
Čísla v názvech nebo nadpisech poskytují záruku obsahu, přesná cifra nabádá potenciálního čitatele ke kliknutí na hyperlinku. Například i v názvu našeho článku nabízíme 5 rad jak napsat dobrou titulku. Není jich 7 ani 9. Pokud se rozhodnete využít čísla, mějte na paměti, že musí být kulatá – nabízejte 5 alternativních produktů, 10 způsobů využití nebo 25 nejprodávanějších produktů.

4. Citace
Využijte vyjádření konkrétních lidí z Vaší firmy, Vašich dodavatelů nebo odborníků z oblasti, ve kt. podnikáte, informace tak získá na důvěryhodnosti. Proto je dobré zveřejnit citaci hned v úvodu.

5. Opytovací věty
Plánujete Vaše návštěvníky informovat o připravované novince, novém produktu nebo inovativní technologii – ptejte se! Nesnášíte vysávání? S robotickým vysavačem iRobot si ho zamilujete. V otázce spomeňte problematiku a zároveň i základní ideu textu.

Ukázky www stránek:

Vzor titulky www stránky - úklid bytů, firem a jiné  Vzor www stránek

tvorba web stránek, tvorba eshopů

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V ByznysWebu pracuji od r. 2009. Začínala jsem na supportu, kde jsem měla skvělou příležitost poznat, co podnikatele a majitele e-shopů a webových stránek skutečně zajímá a co potřebují. Proto se snažím hledat taková témata, které vám nabídnou užitečné odpovědi. Máte jiný názor? Budu vděčná za váš feedback – kvasnicova@biznisweb.sk :)