Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Novinka na Facebooku – Odpovídejte na konkrétní komentáře

Facebook stránky mají zase o jednu novinku víc. Už ste ji na Vašich Facebook Pages zaevidovali? Jedná se o možnost odpovídat na konkrétní komentáře, které Facebook sfunkčnil 25.března 2013. V průběhu července 2013 aktivuje Facebook funkci všem uživatelům.

 

Jak to funguje?

Doposud bylo možné odpovědět konkrétnímu uživateli tak, že jste napsali na začátek Vašeho komentáře jeho jméno:

odpovědi na komentáře v minulosti

odpovědi na komentář - minulost

Rozsáhlejší komunikace ale byla velice nepřehledná.

Proto se Facebook rozhodl zavést tzv. strukturované komentáře.

Zatím jsou k dispozici jen na klasické, desktopové verzi Facebooku, ale časem se snad dočkáme inovace i v rámci mobilních aplikací.

Funkce je k dispozici jako volitelná a můžete ji zaktivovat následujícím způsobem:

facebook komentáře, facebook odpovědi na komentáře

facebook komentáře

odpovědi na facebook komentáře

Dvojsečná zbraň?

Na internetu se začaly zobrazovat různé reakce.

Někteří jsou změnou nadšeni, jiní se na ni dívají  i z té horší stránky.

V každém případě strukturované komentáře přinášejí inovaci.

Umožňují:

  • zpřehlednit rozsáhlejší komunikaci
  • zobrazit ty nejaktivnější příspěvky na začátku komunikace
Hlavní nevýhoda je, že pokud jste jednou na komentář reagovali, na Vaši reakci se již odpovědi nedočkáte:
strukturované komentáře
Ale to se možná časem taky změní :).
Pokud je odpovědí více, je potřeba je rozbalit:

A co další chystá Facebook?

4.4.2013 si naplánoval tiskovou konferenci s názvem Come See Our New Home on Android.
Nakonec se však pravděpodobně bude jednat o Home Screen aplikaci, která bude zatím přednastavena na připravovaném telefonu HTC s kódovým označením MYSTUL.
  

Momentálně Facebook testuje využití hashtagů. Facebook se chce čím dál víc a víc podobat na Twitter.

Hashtagy mají samozřejmě stejnou funkci jako na Twitteru a navíc ovlivňují výsledky vyhledávání.

Pokud postnete informaci o tom, že jste fanouškem Justina Biebera 😀 ve formátu #justinbieberrules a Vaši přátelé budou vyhledávat např. oblíbené interprety mezi přáteli, Justin se ve výsledcích vyhledávání objeví.

Funkce bude využitelná i v rámci prezentace Vaší firmy nebo e-shopu.

Další featura, kterou má Facebook v záloze, je inovace při vkládaní hypertextového odkazu do příspěvku.

Pokud jsme doposud vkládali příspěvek a Facebook v rámci Rich Snippets zobrazil i kousek článku nebo fotografii apod., v budoucnosti Facebook umožní stát se přímo fanouškem této konkrétní stránky kliknutím na button LIKE:

 

vytvořit www stránku, vytvořit e-shop

tvorba www stránky

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V ByznysWebu pracuji od r. 2009. Začínala jsem na supportu, kde jsem měla skvělou příležitost poznat, co podnikatele a majitele e-shopů a webových stránek skutečně zajímá a co potřebují. Proto se snažím hledat taková témata, které vám nabídnou užitečné odpovědi. Máte jiný názor? Budu vděčná za váš feedback – kvasnicova@biznisweb.sk :)