7 tipů jak získat komentáře k článkům na blogu
Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.
![]() |
Nedávno jsmeVám zaslali newsletter na téma Jak zlepšit firemní blog a o tom, zda má vůbec firemní blogování smysl jste se mohli dočíst v našem článku na blogu o podnikání na internetu. |
Dnes si představíme 7 způsobů jak získat komentáře k Vašim článkům.
- Méně je někdy více – delší články jsou samozřejmě z hlediska SEO efektivnější, jelikož nabízejí možnost zakomponovat do nich více klíčových slov, ale na druhé straně příliš mnoho textu, resp. zbytečného textu, může čtenáře Vašeho blogu odradit.
- Odeslání komentářů musí být snadné – někdy komentování vyžaduje přihlášení uživatele na Facebook nebo do svého účtu na Google. To může u některých návštěvníků vzbuzovat nedůvěru, že se snažíte dostat k jejich osobním údajům, resp. k seznamu přátel.
- Orientujte se na širší publikum – pokud se domníváte, že o Vaše produkty má zájem jen konkrétní skupina uživatelů, snažte se např. prostřednictvím sociálních sítí a statistik Google Analytics vypátrat nové potenciální zákazníky, které oslovte v rámci PPC kampaní.
- Snažte se čtenáře něco naučit – pokud uživatelé najdou v článku užitečnou informaci, je velká pravděpodobnost, že se Vám za ni poděkují a daný článek budou sdílet na svých profilech na sociálních sítích.
- Stanovte si harmonogram – když budete blogovat pravidelně, Vaši čtenáři budou přesně vědět, kdy si můžou ve svém RSS readeru u kafíčka prečíst Váš další blogpost.
- Požádejte čtenáře o jejich názor – na závěr požádejte čtenáře o odpověď na konkrétní dotaz týkající se obsahu článku. Nemáme však na mysli řečnícké otázky, na které se odpověď neočekává 🙂 Následně se snažte o interakci – na získané komentáře odpovídejte!
- Zaujměte! – nepochybně se snažíte psát o tématech, které jsou pro Vaše čtenáře zajímavé, ale pokud máte pocit, že by se konkrétnímu blogpostu hodilo i jiné oživení, můžete vytvořit a nahrát např. krátké video, které Váš názor sumarizuje. Použít můžete např. nástroje na tvorbu animovaných videí, které uvádíme v našem článku na blogu o podnikání na internetu.
Další novinky o CMS Flox 2.0 najdete na našich stránkách.
Novinky ze světa internetového marketingu, SEO, PPC najdete na našem blogu o podnikání na internetu.