Využití firemních videí v content marketingu
Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.
Na našem blogu o podnikání na internetu jsme Vás v minulosti informovali, jak si můžete připravit vlastní produktové nebo prezentační video.
Rovněž jsme Vám představili jak na video marketing, který Vám ušetří finance.
Dnes se podíváme na 5 způsobů využití Vašich produktových nebo prezentačních videí v obsahovém marketingu.
1. Informujte o novinkách z oblasti, ve které podnikáte – módní trendy, nové produkty apod.
Pokud se například specializujete na prodej sportovního oblečení, v souvislosti s olympijskými hrami jste mohli poukázat na pokrok v technologii výroby bot nebo funkčních materiálů.
Inspirujte se např. BBC, kteří nedávno začali publikovat aktuality i na Instagram-u.
2. Video bez zvuku
Řeknete si, že němé filmy s Charliem Chaplinem jsou již minulostí, ale v dnešním ponětí se může jednat o videa jen se zvukovým podmazem, bez speakrů.
Výhodou je, že tímto způsbem můžete oslovit například potenciální zákazníky, kteří rádi nakupují v rámci pracovní doby (nemusí tak stišovat hlasitost na svých noteboocích, ani neruší kolegy :D)
3. Stavte na triky a dobré nápady
Aby jste videami zaujali potenciální zákazníky, musíte jim nabídnout hodnotný obsah. Když prodáváte např. barvy, laky a jiné potřeby pro malíře a natěrače, inspirujte se následujícím videem:
4. Zajímejte se o Vaše fanoušky a interagujte
Vaše další krátke video můžete natočit například jako poděkování za narůstající počet followerů, podnětů a tipů na zlepšenie Vašeho e-shopu apod.
5. Ukažte produkty v akci
Jestli máte ve Vašem městě lokálně známého sportovce, nahrajte s ním sérii videí, na kterých cvičí ve Vašich trikách, botách nebo ve Vaší firemní kšiltovce.
Následující video snad ani nepotřebuje komentář:
Další novinky o CMS Flox 2.0 najdete na našich stránkách.
Novinky ze světa internetového marketingu, SEO, PPC najdete na našem blogu o podnikání na internetu.