Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Česká verze Pricemanie – převálcuje Zboží a Heureku?

pricemania.czSrovnávač cen a kvality e-shopů – Pricemania rozšířila projekty Pricemania.sk, Bazarmania.sk, Zlavomania.sk a Pricemania Academy i o českou verzi Pricemanie. Zatím se sice jedná jen o beta verzi, ale pokud vše půjde podle očekávání, možná do 3 let od spuštění dosáhne i Pricemania.cz návštěvnost 1 milion návštěv/měsíčně. Na Slovensku působí 16-členný team Pricemaniaků již sedm let.

V Pricemanii se aktuálně  srovnává více než 500 000 produktů z nabídky 4000 internetových obchodů (slovenských i českých).

Srovnávač Pricemania.cz klade maximální důraz na jednoduché a rychlé vyhledávání a rovněž bezproblémové zobrazení na mobilních zařízeních.

pricemania-iphone

Pricemania.cz – zobrazení na iPhonu

pricemania-ipad

Pricemania.cz – zobrazení na iPadu

Momentálně probíhá registrace internetových obchodů a párování produktů v hlavních kategoriích. Primárně se párují kategorie s vysokým podílem automatizace, tedy černá a bíla technika, foto, parfémy, pneu a knihy.

Zatím mají o spolupráci s Pricemania.cz zájem giganti jako Alza.cz, Kasa.cz,  Okay.cz, Electroworld.cz, Parfums.cz nebo skupina Vivantis

Pokud by jste měli zájem o přednostní zařazení produktů, kontaktujte kompetentní osobu – jan.kalinovsky@pricemania.sk.

Jaký XML potřebujete?

V případě, že provozujete e-shop s CZ doménou a zaregistrovali jste Váš internetový obchod i na jiné české srovnávače, Pricemania.cz podporuje XML feed popředních českých srovnávačů.

Jestli patříte mezi naše klienty a Váš e-shop jste si vytvořili prostřednictvím redakčního systému FLOX 2, adresa pro XML feed Pricemania.cz  je
http://www.nazev-domeny.cz/erp/impexp/specialexport/pricemania

Více informací o propojení Pricemania.cz a e-shopů vytvořených v ByznysWeb.cz najdete na našich stránkách.

Plány a vize

Jak se vyjádřil jednatel společnosti, Michal Král, Pricemania přichází na český trh s cílem obsadit do konce roku 2015 třetí pozici mezi srovnávači.

Jakmile bude spuštěn ostrý režim (v druhém kvartálu 2014), má být Pricemania.cz konkurenceschopná po technologické stránce a do konce roka 2014 i z kontextové stránky.

Michal Král se dále zmínil, že pro souboj s konkurencí má připraveny unikátní novinky.

Z marketingového hlediska se se spuštěním ostrého provozu počítá s masivní PPC kampaní, kampaněmi na sociálních sítích, e-mail marketingem a PR aktivitami.

Na závěr si zopakujme, jaké jsou výhody registrace internetového obchodu do srovnávačů zboží a cen:

  1. zvýšení počtu zpětných odkazů na Váš web
  2. možnost získání pozitivních referencí od spokojených zákazníků
  3. možnost snížení ceny na bezkonkurenčně nejnižší, čím zvýšíte prodej konkrétního produktu
  4. přehled prohlížených produktů máte přehledně, na jednom místě, nemusíte tedy otevírat zbytečně nová okna nebo znovu vyhledávat produkty
  5. pokud chcete být informováni o snížení ceny produktu, o který máte zájem, můžete využít tzv. hlídacího psa
  6. v případě, že se do srovnávače zaregistrujete, získáte přístup k aktuálním sezónním nabídkám a akcím, příp. soutěžím apod.
vytvořit www stránku, vytvořit e-shop

tvorba www stránky

avatar
Autor: Juraj Bystrický Juraj má pod palcem programátorský tým a vývoj nových funkcí, včetně zlepšování našeho redakčního systému ByznysWeb.cz. Rád si s vámi domluví videocall, dohodněte si termín - juraj@bystro.net.