Česká verze Pricemanie – převálcuje Zboží a Heureku?
Srovnávač cen a kvality e-shopů – Pricemania rozšířila projekty Pricemania.sk, Bazarmania.sk, Zlavomania.sk a Pricemania Academy i o českou verzi Pricemanie. Zatím se sice jedná jen o beta verzi, ale pokud vše půjde podle očekávání, možná do 3 let od spuštění dosáhne i Pricemania.cz návštěvnost 1 milion návštěv/měsíčně. Na Slovensku působí 16-členný team Pricemaniaků již sedm let.
V Pricemanii se aktuálně srovnává více než 500 000 produktů z nabídky 4000 internetových obchodů (slovenských i českých).
Srovnávač Pricemania.cz klade maximální důraz na jednoduché a rychlé vyhledávání a rovněž bezproblémové zobrazení na mobilních zařízeních.
Momentálně probíhá registrace internetových obchodů a párování produktů v hlavních kategoriích. Primárně se párují kategorie s vysokým podílem automatizace, tedy černá a bíla technika, foto, parfémy, pneu a knihy.
Zatím mají o spolupráci s Pricemania.cz zájem giganti jako Alza.cz, Kasa.cz, Okay.cz, Electroworld.cz, Parfums.cz nebo skupina Vivantis …
Pokud by jste měli zájem o přednostní zařazení produktů, kontaktujte kompetentní osobu – jan.kalinovsky@pricemania.sk.
Jaký XML potřebujete?
V případě, že provozujete e-shop s CZ doménou a zaregistrovali jste Váš internetový obchod i na jiné české srovnávače, Pricemania.cz podporuje XML feed popředních českých srovnávačů.
Jestli patříte mezi naše klienty a Váš e-shop jste si vytvořili prostřednictvím redakčního systému FLOX 2, adresa pro XML feed Pricemania.cz je
http://www.nazev-domeny.cz/erp/impexp/specialexport/pricemania
Více informací o propojení Pricemania.cz a e-shopů vytvořených v ByznysWeb.cz najdete na našich stránkách.
Plány a vize
Jak se vyjádřil jednatel společnosti, Michal Král, Pricemania přichází na český trh s cílem obsadit do konce roku 2015 třetí pozici mezi srovnávači.
Jakmile bude spuštěn ostrý režim (v druhém kvartálu 2014), má být Pricemania.cz konkurenceschopná po technologické stránce a do konce roka 2014 i z kontextové stránky.
Michal Král se dále zmínil, že pro souboj s konkurencí má připraveny unikátní novinky.
Z marketingového hlediska se se spuštěním ostrého provozu počítá s masivní PPC kampaní, kampaněmi na sociálních sítích, e-mail marketingem a PR aktivitami.
Na závěr si zopakujme, jaké jsou výhody registrace internetového obchodu do srovnávačů zboží a cen:
- zvýšení počtu zpětných odkazů na Váš web
- možnost získání pozitivních referencí od spokojených zákazníků
- možnost snížení ceny na bezkonkurenčně nejnižší, čím zvýšíte prodej konkrétního produktu
- přehled prohlížených produktů máte přehledně, na jednom místě, nemusíte tedy otevírat zbytečně nová okna nebo znovu vyhledávat produkty
- pokud chcete být informováni o snížení ceny produktu, o který máte zájem, můžete využít tzv. hlídacího psa
- v případě, že se do srovnávače zaregistrujete, získáte přístup k aktuálním sezónním nabídkám a akcím, příp. soutěžím apod.