Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Jak jednoduše zvýšit návštěvnost ze sociálních sítí

jak zvýšit návštěvnost www stránky prostřednictvím sociální sítěBlog KissMetrics o5 nabízí zajímavé čtení – Jak zdvojnásobit návštěvnost Vašich www stránek a internetových obchodů prostřednictvím sociálních sítí.

Klíčem k úspěchu je přitom vícenásobné publikování stejného obsahu 🙂

Podívejme se na příklad – celkově dosáhla první zmínka na sociálních sítích 19 prokliků, opakované publikování přineslo 24 kliknutí:

zvýšení návštěvnosti prostřednictvím sociálních sítí

1. krok – Jak nebýt spammerem

Možná si řeknete, že když budete konkrétní příspěvek sdílet na sociálních sítích vícekrát, budete považováni za spammery apod.

Jestli máte pochybnosti, za otestování nic nedáte – zveřejněte např. stejný článek na Vašich stránkách a vašom blogu.

Uvědomte si ale, že Vaši followeři nebo fanoušci si Vaše příspěvky ne vždy všimnou napoprvé.

Pokud budete postupovat podle následujících kroků, spammerem se nestanete:

  1. Nezapomínejte, že obsah na sociálních sítích tvoříte pro fanoušky a followery, ne pro získání zpětných odkazů nebo zvýšení povědomí o Vaší firmě, značce, produktu!
  2. Pečlivě plánujte zveřejnění postů!
  3. Inspirujte a poučte se sami sebou – co považujete na sociální síti za spam? Jaké příspěvky odignorujete?
  4. Snažte se vždy nabídnout hodnotnou informaci!

2. krok – Nikdy nezveřejňujte přesně to samé dvakrát!

I když v úvodu píšeme o vícenásobném zveřejnění stejného obsahu, nemyslíme to doslovně.

Ze SEO určitě víte, že duplicita Vašemu webu neprozpívá.

V tomto případě ale není na místě ani změna slovosledu.

  1.  Začněte např. na Vašem blogu – informujte, že jste publikovali nový blog post, článek nebo novinku.
  2. V rámci druhého zveřejnění můžete začít například otázkou? “Věděli jste, že…?”
  3. Třetí zmínka může začít např. konkrétním údajem: “Až 89% klientů ByznysWeb.cz používá mobilní aplikaci Flox…”
  4. Sdílejte citát – např. pokud je součástí Vašeho blogpostu rozhovor s jednatelem firmy nebo kapacitou z odvětví Vašeho podnikání, příp. si půjčte trefný citát od známé osobnosti.
  5. Páté zveřejnění můžete zahájit i osobní zkušeností – “Podívejte se, jak smart lednička šetří Váš čas…”

 

3. krok – připravte si unikátní verzi příspěvku pro každou sociální síť

Každá sociální síť nabízí jiný rozsah příspěvku, proto si připravte obsah na každou z nich.

Nezapomeňte na hashtagy, klíčová slova, příp. obrázky.

 

4. krok – monitorujte, vyhodnocujte a aplikujte v praxi

Jaký nástroj na monitorování návštěvnosti ze sociálních sítí používáte?

My neustále doporučujeme především Google Analytics.

Je nutné ubezpečit se, že změny, které jste v rámci publikační činnosti zrealizovali, fungují.

Sledujte zejména:

  • zda (ne-)došlo ke snížení nebo zvýšení aktivity a podle toho plánujte další činnosti
  • zda posty opravdu nevyvolaly vlnu negativní kritiky – pokud by nastala taková situace, zkuste si ještě jednou prověřit, zda Vaše činnost není příliš agresivní, resp. “násilná”
  • zda Vaši followeři nebo fanoušci nejsou vůči Vašemu obsahu na sociálních sítích rezistentní

Další tipy, jak zvýšit návštěvnost Vašich www stránek přes sociální sítě najdete i zde:

  1. nabídněte eBook ke stažení
  2. odpovídejte na časté dotazy z Vaší sekce FAQ
  3. zveřejněte linky na prezentace Vašich produktů např. ze SlideShare nebo Prezi.com, jednotlivé prezentace případně rozdělte na více častí
  4. zkuste různé výzvy k akci na různých sociálních sítích
  5. najděte a zapojte influencery z oblasti Vašeho podnikání

Zdroj:

http://blog.kissmetrics.com/double-your-social-media-traffic/

http://www.exacttarget.com/blog/50-ways-to-drive-traffic-to-your-website-with-social-media/

vytvořit www stránku, vytvořit e-shop

tvorba www stránky

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V ByznysWebu pracuji od r. 2009. Začínala jsem na supportu, kde jsem měla skvělou příležitost poznat, co podnikatele a majitele e-shopů a webových stránek skutečně zajímá a co potřebují. Proto se snažím hledat taková témata, které vám nabídnou užitečné odpovědi. Máte jiný názor? Budu vděčná za váš feedback – kvasnicova@biznisweb.sk :)