Nezobrazuje Vám Facebook reklamy? Víme proč!
V našem článku na blogu o podnikání na internetu jsme Vás informovali o změnách, které letos přinesl Facebook Power Editor.
Další podstatnou inovací, která může negativně ovlivnit zobrazení Vaší reklamní kampaně na Facebooku, je nutnost dodržet maximálně 20% textu v obrázku.
To podle pravidel Facebooku docílíte tak, že si “rozporcujete” obrázek na 5×5, tedy celkem 25 políček, a text vložíte jen do 5 z nich.
Pokud máte k dispozici Adobe Photoshop, zjistíte množství textu jednoduše:
1. Otevřete si ve Photoshopu konkrétní obrázek, který ale musí mít rozměry 700 x 366 px (vyžaduje Facebook Power Editor).
2. Dále si zobrazíte mřížku – View-Show-Grid:
3. a nastavíte 5×5 okének:
Edit – Preferences – Guides, Grids and Slices – Grid: Gridline Every: 20% a Subdivisions: 1
V případě, že Photoshop k dispozici nemáte, můžete využít online nástroj na adrese http://www.social-contests.com/check-image/
Po nahrání vlastního obrázku vyklikáte jednotlivá okénka obsahující text a hned vidíte, zda splňujete podmínky Facebooku:
Pokud se Vám nepozdává ani jedno z uvedených řešení, zůstává už jen nástroj samotného Facebooku na adrese – https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay
Rovněž uploadujete Váš obrázek ve Facebok Power Editorem požadovaném rozměru a vyklikáte jednotlivá okínka s textem:
Chcete-li se dozvědět více o podmínkách zobrazování reklam na Facebooku, přečtěte si dokument.
Pokud chcete na Facebooku tvořit příspěvky, které Vaše fanoušky zaujmou, inspirovat se můžete v následující infografice, která je výsledkem analýzy 1.5 milionu příspěvků od více než 6000 úspěšných Facebook Pages.
Zdroj: http://fbrep.com/SMB/TextPolicy.pdf
http://trackmaven.com/blog/2014/08/nuts-bolts-perfect-facebook-post/