Newsletter – Nové reklamní formáty v Google AdWords
Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.
Pokud sledujete Google blog, určitě Vám neunikla informace, že v průběhu následujících měsíců začlení Google do nabídky Google Display NetWork, AdMob a DoubleClickm nové reklamní formáty.
Google stavil na MOBILE principy a formáty se proto natáhnou na celou plochu displejů. A tak se možná pod vánočním stromečkem jako zadavatelé reklamy v Google AdWords budeme radovat, ale jako uživatelé asi nebudeme příliš spokojeni.
Představme si tedy jednotlivé formáty:
- Engagement bannery tvoří 2 části – menší banner je miniaturou, která se Vám ukáže po rozkliknutí. Jeho součástí může být i slideshow Vašich produktových obrázků nebo i náhled mapy, příp. videa.
Další skvělou zprávou pro inzerenty je, že za inzerát zaplatíte pouze v případě, že uživatel na některý z odkazů ve velkém banneru klikne.
- Videoreklama pro mobilní aplikace – je ve stadiu testování na mobilních hrách, video se přehrává přímo v aplikaci a obsahuje i button na přeskočení reklamy. Inzerent platí za reklamu o5 jen v případě, že uživatel nechá reklamu dohrát až do konce.
- Sticky bannery a Interstitialy – jao samotný název napovídá, sticky bannery zůstávají přilepeny na daném místě i pokud scrollujete. A interstitialy představují “vtíravější” formu reklamy, která se otevře a vyplní celý displej např. když čtete článek ve Vašem Feedly účtu.
Další novinky o CMS Flox 2.0 najdete na našich stránkách.
Novinky ze světa internetového marketingu, SEO, PPC najdete na našem blogu o podnikání na internetu.