Newsletter – Začněte mobile friendly mailingovou kampaň
Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.
Na blogu MarketingProfs.com jsme našli odkaz na zajímavou studii realizovanou na 1000 Američanech, ze kterých 44% tvrdí, že dostávají na smartphony příliš mnoho emailů a 37% z nich označilo většinu mailů za irelevantní.
32% respondentů uvedlo, že nemají v oblibě maily, které nejsou optimalizovány pro mobilní zařízení (malé, nečitelné písmo).
26% respondentů má problém s kompletním načtením stránky po prokliknutí.
21% respondentov skonstatovalo, že často nejsou vůbec optimalizovány pro mobilní zařízení.
Jen 18% účastníků průzkumu neměla s otevřením reklamních mailů žádné problémy.
Nutno ale poznamenat, že 93% účastníků průzkumu bylo ve věku 33 – 38 let.
Tipy, jak zlepšit doručitelnost e-mailů
Pokud by jste si chtěli ověřit, zda Váš email neskončí v nechtěné spam složce, k dispozici máte online nástroj www.mail-tester.com.
Kvůli spamovým filtrům by měl být dodržen poměr textu (60 %) k obrázkům (40%). Váš newsletter by měl obsahovat minimálně 400 znaků.
Po rozkliknutí emailu musí být na první pohled jasné, kdo je odesílatelem – zakomponujte do newsletteru Vaše logo, kontaktní údaje, rovněž i možnost pro odhlášení z odběru novinek mailem.
Přidání adresy odesílatele do adresáře – jestli používáte Gmail, je dobré upozornit odběratele Vašich newsletterů, že si Vašu adresu mají přidat do adresáře, resp. přesuout do záložky Hlavní :
Pokud Vás zajímá, do které záložky na Gmailu, bude doručena Vaša zpráva, použijte nástroj – https://litmus.com/gmail-tabs
Předmět – v subjectu není vhodné používat kapitálky nebo např. výkřičníky.
Odesílejte vždy ze stejné emailové adresy – když často střídáte adresu odesílatele, poškozujete si reputaci domény.
Pár tipů, jak spustit efektivní mailingovou kampaň najdete i na našem blogu o podnikání na internetu:
nebo v našich newsletterech:
Zdroj:
http://www.marketingprofs.com/charts/2015/26784/what-consumers-dislike-about-mobile-email
http://olgabartkova.blogspot.sk/2014/02/ako-doviest-newslettre-do-inboxu-nie-do.html