Jak si udržet zákazníky? Vyzkoušejte nový bonusový systém ve Flox 3
Na trhu je dnes obrovská konkurence. Abychom si získali dlouhodobou důvěru zákazníků, je potřeba si je hýčkat a dopřát jim občas více, než očekávají, více, než si objednají. Za to se Vám odmění zájmem, loajálností k Vaší firmě nebo značce a vztahem, který si k Vám vytvoří.
Proto jsme pro Vás vytvořili nový bonusový systém ve Flox 3. Už jste jej zkoušeli?
Co Vašim zákazníkům nabízí bonusový systém vo Flox 3?
- Produkty se zvýhoděnou cenou, které si mohou vybrat přímo v košíku.
- Dárek za nákup zdarma.
- Získávání kreditů a platba kredity.
- Efektivní sledování úkonů, za které zákazník kredity dostává.
Jak si vytvoříte bonusový systém pro Vaše zákazníky?
Bonusový systém máte v nových balíčcích redakčního systému Flox 3 – BYZNYS a PREMIUM a rovněž ve starší verzi – balíčku MAXIMUM.
Stačí v sekci Nastavení / Objednávky / Bonusy a odměny vytvořit nový bonusový program:
a nadefinovat možnosti bonusového programu, tedy například:
- název,
- časový interval, ve kterém bude bonusový program aktivní,
- zobrazení v košíku,
- text v košíku,
- zobrazení jako samostatné stránky,
- používání kreditů …
Více možností, které bonusový systém nabízí, najdete v našem návodu.
Ukázky využití bonusového systému v praxi
Výhody bonusového systému
Proč mít pro zákazníky bonusy? Vlastní bonusový, věrnostní systém Vám pomůže získat konkurenční výhodu, náskok před ostatními.
Vaši zákazníci:
- ocení, že jsou pro Vás důležití a že Vám na nich záleží,
- rádi se k Vám vrátí a nakoupí znovu,
- doporučí Vás svým známým,
- zvyknou si nakupovat u Vás a nehledat pouze nejnižší cenu,
- a budou Vás považovat za důvěryhodného a spolehlivého dodavatele.
Proto začněte s tvorbou Vašeho vlastního bonusového systému již dnes! Dejte Vašim zákazníkům víc, než čekají, a získejte si je navždy díky bonusům.
Skupina Vašich spokojených zákazníků se začne rozrůstat rychleji než doposud. Držíme Vám palce.
V dalším newsletteru si představíme kreditový systém a jeho výhody pro Vaše zákazníky.
Přejeme mnoho spokojených zákazníků a oboustranně výhodné obchody.