Novinka v ByznysWebu: Retino pro správu vratek a reklamací
Společnost Retino.cz nabízí e-shopům na ByznysWebu plně automatizované řešení pro správu vratek a reklamací. Díky této službě můžete ušetřit spoustu času a zároveň zvýšit zákaznickou spokojenost.
Místo ruční správy e-mailů, tabulek a dokumentů můžete mít vše na jednom místě – od založení případu po jeho uzavření.
Hlavní funkce Retino
- Automatizované hlídání termínů: systém automaticky sleduje, zda jsou dodržovány termíny pro vyřízení reklamací a vratek a tím snižuje možnost lidské chyby.
- Online odbavení: zákazníci si mohou sami založit vratku nebo reklamaci přes integrovaný portál na vašem e-shopu, aniž by potřebovali asistenci zákaznické podpory.
- Automatizované notifikace: informuje zákazníky o změnách stavu jejich reklamací, což snižuje potřebu telefonátů a e-mailů na podporu.
- Po vyřízení reklamace nebo vratky systém automaticky sbírá zpětnou vazbu od zákazníků pomocí dotazníku spokojenosti, čímž umožňuje zlepšování vašich služeb.
Mezinárodní zpětná doprava
Retino umí odbavit reklamace a vratky zákazníků z 23 zemí EU. První možností je, že si dopravu objedná zákazník, nebo si může vybrat některého partnerského dopravce. Více informací naleznete na webu Retino: https://www.retino.com/cs/mezinarodni-zpetna-doprava/
Vyzkoušejte si Retino zdarma
Při registraci do 10.10.2024 získáte prodloužené zkušební období na 1 měsíc. Zaregistrujte se zdarma a otestujte si nezávazně všechny výhody Retino ve svém e-shopu.
Jak propojit Retino s ByznysWebem?
Pro snadné propojení s e-shopem od ByznysWeb.cz využijte návod, který vás krok za krokem provede integrací. Návod najdete zde: Návod na propojení s ByznysWeb.cz.
Pokud máte jakékoliv otázky ohledně nastavení nebo funkcí Retino, neváhejte kontaktovat tým podpory na kontaktních stránkách Retino. Rádi vám pomohou s nastavením i s odpovědí na vaše dotazy.
Napojení na Retino je v ByznysWeb.cz dostupné pro balíčky Byznys, Premium a Partner, které nabízí funkci Klientské API. Více v ceníku ByznysWebu.