Co publikovat na sociálních sítích?
Význam sociálních sítí pro SEO je nezpochybnitelný. Jsou vhodné v rámci linkbuildingu, PR, podpory loajality klientů a samozřejmě na zvýšení návštěvnosti Vašich www stránek nebo internetových obchodů.
Sociální sítě jsou vynikajícím marketingovým nástrojem, který Vám (kromě placených kampaní) nesáhne na rozpočet. Pokud již profil nebo stránky na sociální síti máte, ale neustále si lámete hlavu nad tím, co na nich zveřejnit, možná se inspirujete následujícími body z portálu inboundmarketingagents.com.
- Odhalte kousek firemního “soukromí” – pokud je značka nebo firma na sociální síti, měla by si především budovat komunitu. Komunitě fanoušků nebo followerů se zavděčíte, když budete sdílet fotografie z obědů, večírků nebo jednoduše cokoliv, co se ve Vaší kanceláři, pobočce, e-shopu nebo firmě uděje.
- Nechte fanoušky doplnit věty za Vás, uvidíte, kolik různých variací se nahromadí. Postněte například větu: “Na e-shopu XY se mi nejvíc líbí …….!” Nejvtipnější komentář může získat slevu 10% na další nákup.
- Sdílejte statusy známých firem nebo značek, kt. se týkají Vašeho byznysu nebo se Vám líbí
- Využijte obsah z Vašich blogů – Vaše články se možná k fanouškům nebo followerům nedostaly a možná se jim např. hodí informace o tom, jak ušetřit při stavbě rodinného domu apod.
- Položte Vašim sympatizantům dotazy – ne vždy musí souviset s oblastí podnikání, např.
- Sdílejte vtipy – např. v pondělí, na rozveselení pracovní nálady –
- Raďte Vašim zákazníkům – zveřejňujte různé tipy, triky nebo zajímavosti o Vašich produktech!
- Sdílejte hudbu, kterou posloucháte nebo celé playlisty – např. prostřednictvím Deezer nebo Soundcloud
- Využijte i Vaše prezentace ze Slideshare nebo Prezi.com
- Plánujete redesign www stránky nebo e-shopu? – zveřejněte Vaše návrhy na sociálních sítích a “poslechněte” si i názory fanoušků.
Prostřednictvím sociálních sítí komunikujte obsah, fotografie, videa, oznamy, recenze, reportáže, interview, průzkumy, infografiky, soutěže, aktuality …
Samozřejmě nezapomínejte i nadále sledovat efektivitu publikovaného obsahu ze sociálních sítí a vyhodnocujte i stoupající návštěvnost Vašich www stránek nebo e-shopů.