Free nástroje pro monitoring sociálních sítí
Jak měřit sociální sítě prostřednictvím Google Analytics jsme Vám již popsali v našem článku.
Existují i další, bezplatné monitorovací nástroje, které stojí za zmínku a které Vám umožní získat více informací o Vašich kampaních, návštěvnosti, fanoušcích a podobně.
Přehled 69 nástrojů pro monitorování sociálních sítí zveřejnil portál dreamgrow.com. My jsme vybrali 10 těch, které by Vás mohly zajímat nejvíc.
HootSuite
Nabízí možnost sledovat a přispívat na různé sociální sítě – zejména Facebook a Twitter (v bezplatné verzi máte k dispozici 5 sociálních sítí). Kromě toho, že šetří Váš čas ho můžete administrovat přes Váš iPhone, iPad, BlackBerry a Android. Doporučujeme vyzkoušet.
SocialBro
SocialBro je určen pro správu a analýzu komunit na Twitter-u. S jeho pomocí si vybudujete komunikační strategii a můžete komunikovat jen s Vaší cílovou skupinou.
Social Mention
Zajímá Vás, co se o Vás aktuálně říká na sociálních sítích? Ve výsledcích vyhledávání se zobrazují nejčerstvější komentáře z více než 100 sledovaných stránek.
Wildfire Social Media Monitor
Poznejte Vaše fanoušky / followery z popředních sociálních sítí – Facebook, Twitter, Google Plus. Sledujte jak roste počet sympatizantů. Nastavte si notifikace a sledujte události z oblastí, které jsou relevantní pro Váš byznys.
Addict-o-matic
Buďte trendy, buďte IN! Sledujte nejaktuálnější informace z oblastí zábavy, politiky, nákupů, sportu atd. Získáte přístup k blogům, do kolekce videí, k obrázkům a zprávám z dané kategorie.
Cyfe
Alias All in One Dashboard pomůže sledovat a analyzovat aktuální data např. z Google Analytics, AdSence, SalesForce, MailChimp, Facebook, WordPress atd. přímo na jedné nástěnce. Pokud potřebujete poznat Vaše zákazníky co nejvíc do detailu, Cyfe je ten nejvhodnější nástroj.
Google Alerts
Google Alerts zašle přehled nejnovějších výsledků vyhledávání na základě zadefinovaných frází přímo na Váš mail. Zadáte si vyhledávací frázi a Google Alerts sleduje web, zprávy apod.
Google Blog Search
Vyhledává průběžně aktualizované reference uživatelů ze všech dostupných blogů na konkrétní témy, např. jídlo, umění …
Google Trendy
Poskytují přehled o nejvyhledávanějších frázích a klíčových slovech ve vyhledávání. Získáte tak přehled o návštěvnosti, kterou daná klíčová slova generují. Můžete např. srovnávat data z 5 stránek a jejich nejhledanější slovní spojení. Problém je, že si zatím můžete vybrat ze zemí – Austrálie, Hongkong, Indie, Izrael, Japonsko, Kanada, Německo, Rusko, Singapur, Spojené státy, Tchaj-wan, Velká Británie.
Reachli
Reachli umožní monitorování Pinterestu včetně propojení s Google Analytics Real Time. Sledovat můžete všechny Vaše firemní profily na Pinterest.com. Další nástroje na monitorování efektivity na Pinterestu jsou např. Pinterest Web Analytics nebo Pinpuff.
Jaké monitorovací nástroje pro sociální sítě používáte Vy? Budeme rádi, pokud se s námi podělíte o své zkušenosti v komentářích.