10 tipů jak zvýšit konverzní poměr z předvánočních online nákupů
Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.
Vážení klienti,
už jste se zamýšleli nad tím jak letos oslovíte nové zákazníky Vašeho e-shopu v rámci předvánočních nákupů na internetu?
Nabízíme Vám 10 způsobů zveřejněných na portálu Econsultancy.com, kterými se můžete inspirovat a zvýšit Váš konverzní poměr.
1. Přivítejte návštěvníky Vašeho internetového obchodu
Můžete připravit animovaný banner prostřednictvím programů, které jsme Vám představili v našem článku na blogu o podnikání na internetu.
Video zveřejněte na cílové stránce, v případě, že zákazníky oslovujú Vaše PPC reklamní inzeráty. Pokud jste PPC reklamu letos nějakým způsobem obešli, animované video můžete zveřejnit na titulní stránce.
Video nebo banner by měl prezentovat a charakterizovat Vaši společnost a samozřejmě produkty, které nabízíte.
2. Investujte do vánoční šablony
V rámci redakčního systému FLOX 2.0 Vám nabízíme vánoční šablony zdarma. Aktivovat si je můžete v administraci www stránky, v sekci Design:
V případě, že se Vám uvedené grafické šablony nelíbí, můžete si doobjednat vytvoření unikátní hlavičky webu za 3700 Kč bez DPH.
3. Limitujte akce
Využijte taktiku slevomatů:
a limitujte prodej produktu konkrétním datem. Není potřeba investovat do časomíry, stačí vhodně zvolit např. doplňkové pole indikátor s datumem ukončení akce.
4. Nezanevřete na dárkové certifikáty a věrnostní slevy!
Kromě slevových certifikátů, které můžete Vašim zákazníkům již nyní zasílat s objednávkou, odměňte stálé zákazníky slevou na další nákup ve výši např. 10%.
Pokud prodáváte např. kosmetiku nebo parfemy, máte k dispozici další způsob – přiložit k objednávce např. vzorku nového parfumu apod.
5. Informujte zákazníky, že produkt je skladem!
Stejně jako v bodě č. 3, i v tomto případě můžete využít barevný indikátor, aby jste znázornili, že produkt máte skladem a k zákazníkovi dorazí např. do 3 dnů.
6. Nabízejte i alternativní produkty!
Odsledujte, o jaké produkty mají Vaši zákazníci největší zájem. Připravte jim nabídku “na míru”!
K parfemu nabídněte zákazníčkám i parfumované mléko apod.
7. Online a offline nabídka musí být stejné!
Zboží, které nabízíte v e-shopu by mělo být k dispozici za stejnou cenu jako na kamenné prodejně a naopak.
Zákazníci musí mít pocit, že s nimi jednáte fér.
8. Nabídněte možnost dárkového balení
V rámci možností dodání můžete nabídnout i tuto možnost, která zejména v období předvánočního stresu ušetří zákazníkům čas. Ideální je, pokud dáte zákazníkům na výběr, jakým způsobem má být dárek zabalen – dekorační papír, dárková taška atd.
9. Dejte si záležet na reklamačním pořádku a obchodních podmínkách!
Pokud jste právě založili internetový obchod, přesvědčte se, zda jste podrobně definovali, za jakých podmínek je možné zboží vrátit a jaké jsou podmínky reklamace.
10. Představte nejprodávanější produkty!
Ukažte zákazníkům, které produkty patří mezi Vaše “bestsellery”. Zvolte např. dynamický banner.