Newsletter – 5 základních pravidel, který by jste měli vědět o dynamickém banneru
Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.
Jak pracovat s blokem dynamický banner jste se již naučili (možná i z našeho newsletteru).
Dnes si pťedstavíme 5 jednoduchých pravidel o dynamických bannerech podle GetElastic.com. |
Dynamický banner můžete vložit do kterékoliv podstránky Vašeho webu.
Podle některých webdesignérů a odborníků na použitelnost www stránky je ale jejich využití na titulce nešťastnou volbou (příklad).
Údajně odpoutává pozornost návštěvníků, zabírá zbytečně velkou plochu, snižuje konverze atd.
Ale Baymard.com ve své publikaci toto tvrzení vyvrací.
Na které body tedy nesmíte zapomenout při tvorbě dynamických bannerů?
- Pravidlo č.1 říká, že když dynamický banner obsahuje více slidů, je vhodné vybrat propojení např. jen do TOP nebo nadřazených sekcí (v žádném případě ne na všechny podstránky!).
- Rovněž je důležité uvědomit si, že ne všichni návštěvníci Vašich www stránek a internetových obchodů budou ve slidech listovat nebo ti méně zruční čekat, dokud se vystřídají všechny obrázky. Proto vložte nejzajímavější slide, který Vám podle Vašich očekávání má přinést nejvíce konverzí, na první místo.
- Nespoléhejte se jen na dynamický banner jako hlavní poutač pozornosti návštěvníků. Věnujte se i tvorbě přehledného menu, zlepšování navigace např. prostřednictvím bloku Rozcestník, propagaci produktů na sociálních sítích apod.
- Otestujte si, jaký čas přehrávání slidů je nejvhodnější. Doporučujeme např. uživatelské testování na Vašich nezainteresovaných členech rodiny.
- Slidy se nesmí přehrávat ani příliš pomalu, ani příliš rychle. Baymard Institute doporučuje, aby mezi jednoduchými snímky byla pauza od 5-7 vteřin a mezi slidy s textovými informacemi od 10 vteřin.
Pár ukážek využití bloku rozcestník najdete i na našich Facebook Pages.
Další novinky o CMS Flox 2.0 najdete na našich stránkách.
Novinky ze světa internetového marketingu, SEO, PPC najdete na našem blogu o podnikání na internetu.