Newsletter – Jak vytěžit maximum ze stránky s poděkováním za objednávku
Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.
Ačkoliv by se dalo říct, že stránka s poděkováním za zrealizovanou objednávku Vám již nemůže nabídnout žádný další benefit, opak je pravdou.
Na portálu GetElastic.com jsme pro Vás našli 11 způsobů, jak využít danou stránku na zvýšení konverzí.
1. Vyzvěte k vytvoření účtu
Seznamte zákazníka s výhodami vytvoření uživatelského účtu – získá slevu, možnost online trackování objednávky apod.
2. Nabídněte benefit
Např. slevu na další nákup, dárkový certifikát atd.
3. Poděkujte za nákup a navrhněte další krok
Např. jako fotoslužba níže, zákazníci své fotky uploadovali a v rámci objednávky si je nechali zaslat domů. A fotoslužba navrhuje, aby do konce týdne využili nabídku na fotoknihu se slevou 20%.
4. Stavte na kuriozitu
Prezentujte výsledky Vašich průzkumů – např. že produkt XY je oproti produktu XX jasným favoritem u YY uživatelů apod.
Více nápadů, jak zvýšit počet konverzí prostřednictvím děkovné stránky, najdete na GetElastic.com.
Další novinky o CMS Flox 2.0 najdete na našich stránkách.
Novinky ze světa internetového marketingu, SEO, PPC najdete na našem blogu o podnikání na internetu.