Aby Váš byznys mohl růst, potřebujete se vzdělávat. Zkuste TRUNIVERSITY
Snem každého podnikatele je vytvořit efektivní e-shop nebo webové stránky. Byznys, který roste v souladu s aktuálním trendem.
Pokud se Vám to zdá složité i po prostudování našich návodů nebo článků na blogu, máme pro Vás pár tipů na námi ověřené online kurzy.
Ukážou Vám ten správný směr, kterým se máte vydat. Naučí Vás základy online marketingu, jak porozumět své cílové skupině zákazníků i jejich nákupnímu cyklu. A co je skvělé, jsou zdarma!
TRUNIVERSITY alias vzdělání v novém stylu
Slyšeli jste již o slovenském projektu TRUNIVERSITY?
Příběh jeho zakladatelů Michala Stína a Jakuba Mazána si můžete přečíst i na jejich blogu.
Aktuálně mají v nabídce 7 online kurzů, z toho 2 jsou bezplatné.
Registrace je opravdu jednoduchá, stačí zadat svůj e-mail a za pár minut Vám přijde přihlašovací heslo.
Jestli Vás zajímá, jak se dá naučit marketing přes internet, více informací se dozvíte na blogu.
Naučte se plavat v online moři
Abyste se mezi rostoucí konkurencí neutopili, doporučujeme Vám absolvovat bezplatné online kurzy:
V každém z kurzů Vás čekají krátká videa, ve kterých Vám chlapci z TRUNIVERSITY jednoduše a výstižně vysvětlí danou problematiku.
V kurzu Základy online marketingu Vás naučí, co je
- online marketing
- obsahový marketing (content marketing)
- výkonnostní marketing (performance marketing)
- social marketing
- marketing ve vyhledávačích (search engine marketing)
- vstupní stránka (landing page)
TIP: Každý web by měl mít stanovené své cíle. Víte, jaké cíle by měl plnit ten Váš? V tomto kurzu se naučíte, že v onlinu se dá měřit opravdu všechno.
Proto doporučujeme nastavit si měření cílů i ve Vašem Google Analytics.
Znáte nákupní cyklus svých zákazníků?
Vysoké procento začínajících podnikatelů si myslí, že nákupní proces je pouze čas strávený realizací samotné objednávky.
To samozřejmě není pravda!
I když se trendy v online marketingu mění závratnou rychlostí, 1 věc se nezmění nikdy.
Abyste rozběhli úspěšný byznys, odpovězte si na základní otázky:
- CO? – chcete prodávat, jaký je Váš produkt/služba
- KDO? – je Váš zákazník
- KDE? – najdete své zákazníky
Jestli jste zatím neslyšeli o zkratce AIDA, v tomto kurzu se naučíte, co jednotlivá písmena znamenají, a zjistíte, co byste v jednotlivých bodech měli dělat.
AIDA totiž v marketingu není světoznámá Verdiho opera, ale komunikační proces, který vede potencionální zákazníky ke koupi Vašeho produktu nebo objednání služby. Má různé fáze a ty bychom měli dokonale znát.
Seznámíte se rovněž s online marketingovou strategií na základě modelu SEE, THINK, DO, CARE. Lektoři Vám vysvětlí, jak si prostřednictvím této strategie vybrat své publikum, vhodný marketingový kanál, cílení a obsah a samozřejmě, jak jednotlivé aktivity vyhodnocovat.
Důležité je uvědomit si, že Vaši zákazníci nerozlišují online a offline marketing. Proto existuje pojem Nonlinemarketing. Dnes již dokážete nakupovat offline (v obchodě) a přitom na smartphonu hledat recenze zákazníků. Proto byste se měli zaměřit na různé marketingové nástroje a vyždímat z nich maximum.
Přejeme Vám příjemné vzdělávání a aplikování získaných vědomostí v praxi. A nezapomeňte, žádná cesta vpřed není bez překážek. I z chyb se dá poučit. Abyste jich však dělali co nejméně, doporučujeme používat analytické nástroje.