SEO Průvodce pro Váš e-shop – pomůže nejen o Vánocích
Chystáte vánoční newsletter nebo kampaň pro svůj e-shop? Hledáte vhodná klíčová slova do reklamních sestav? Průvodce od ByznysWebu Vám poradí, jak na SEO, a to nejen o Vánocích.
V dnešním SEO je potřeba najít ideální rovnováhu – obsah musí být nejen uživatelsky atraktivní, ale zároveň i kvalitní a relevantní pro vyhledávače. Abyste nemuseli sledovat, jak se několikrát za rok mění algoritmy vyhledávačů, o vše se v ByznysWebu staráme my. Kromě SEO pohotovosti, našich rad nebo konzultací se supportem najdete v administraci svého e-shopu / webové stránky Průvodce nastavením a SEO průvodce.
Dejte vyhledávačům to, co potřebují
Aby to však nebylo tak snadné, musíte navíc najít i kompromis mezi Googlem a Seznamem.
Google bazíruje na unikátním obsahu, SSL certifikátech a v rámci mobilního vyhledávání upřednostňuje i weby a e-shopy s responzivním designem.
Pro Seznam je důležitá přesná shoda klíčových slov. Pro oba je však nezbytné vyplnit
Title v H-nadpisech, alternativních textech u obrázků nebo v samotných názvech produktů.
Víte, jaká slova lidé hledají?
Dokážete to zjistit sami a velice rychle. Našim klientům doporučujeme např. Google KeyWord Planner nebo Návrh klíčových slov.

Jak najít klíčová slova pro Google? Kromě Google Analytics nebo Search Console máte k dispozici i KeyWord Planner
Jak zaujmout zákazníky nejen o Vánocích
Nejlépe oslovíte svou cílovou skupinu tím, že prodáváte užitek z Vašich produktů nebo služeb. Ten pomohou dotvořit i:
- články a odpovědi v sekci FAQ – Časté dotazy,
- newslettery s reálnými ukázkami, gif obrázky nebo ikonky v předmětu e-mailu,
- vysvětlující videa, např. v produktové fotogalerii,
- recenze a komentáře samotných uživatelů/zákazníků,
- nebo propojení e-shopu s aplikací TOMIKUP
- atd.
Na rostoucí počet vánočních objednávek má určitě vliv také:
- samotný webdesign (ideálně responzivní),
- poradenství k nákupu – např. i live chat,
- různé možnosti dopravy, díky které stihnout zákazníci nakoupit i těsně před Vánocemi,
- napojení na dopravce, které šetří Váš čas při tak velkém náporu zákazníků,
- nabídnutí bonusů, dárků k objednávce nebo přibalení dárkového certifikátu pro příští nákup se slevou,
- komunikace se zákazníky na sociální síti – zkuste i zde působit jako nákupní rádce, vyberte zboží, které doporučujete jako dárek pro ženu/muže, dítě, tchýni…
- Nebo cokoliv jiného, z čeho máte pocit, že usnadní přemýšlení a hledání Vašim zákazníkům. Třeba i placené reklamní kampaně nebo možnost bezplatně vrátit zboží například do konce ledna 2017.
Pokud je tato vánoční sezona Vaše první, dělejte všechno proto, aby se Vaši návštěvníci cítili na Vašem e-shopu jako v bavlnce, pečujte o ně, dejte jim pocit, že jsou pro Vás výjimeční. Jen tak máte šanci, že se k Vám vrátí i příště.
Více tipů, jak připravit svůj e-shop na vánoční sezonu, najdete i v našem dalším článku.
Přejeme Vám spoustu nových, spokojených zákazníků, a to nejen z letošní vánoční sezony.
Poznámka: více informací o unikátním průvodci v ByznysWeb.cz najdete na LUPA.cz.