TOP 5 toolů ze Slovenska
Šikovných rodáků ze Slovenska i Česka, kteří naše země v zahraničí reprezentují v tom nejlepším světle, je opravdu spousta.
Proto jsme se rozhodli připravit přehled top 5 nástrojů, které pomáhají e-shopařům rozvíjet podnikání a vytěžit z něj maximum.
Začneme těmi slovenskými nástroji, které usnadňují podnikatelům život a šetří čas i peníze.
BlueWinston
Momentálně nejlepší Google Ads automatizační nástroj pro inzerci produktů a tvorbu Shopping Ads v Google vyhledávání. Původně agenturní nástroj v roce 2017 vstoupil na mezinárodní trh a od té doby jej využívají i běžní e-shopaři.
Věděli jste, že?
Více než 50 % vašich zákazníků pravděpodobně zná jen část názvu vašich produktů?
Proto BlueWinston automaticky odstraňuje části jejich názvů.
Pro každý z vašich produktů dokáže vytvořit klíčová slova a textové reklamy. Pro spárování reklam v Google Ads a Blue Winston vám stačí např. XML feed pro Google Merchant.
Blue Winston se hodí i pro inzerci produktů z jazykových verzí vašeho e-shopu.
Pokud plánujete BlueWinston vyzkoušet, tým profíků je ochoten vytvořit pro vás pilotní kampaně tak, aby splnily stanovené cíle. Přečtěte si, jak začít s BlueWinston.
Boosterberg
Nástroj z dílny slovenské digitální agentury PS:Digital. Usnadňuje správu více FB stránek s různými pravidly, resp. podmínkami na boostování a šetří váš čas.
Věděli jste, že?
Čím více fanoušků má FB stránka, tím je nižší procentuální zásah příspěvků? Nebo že když se FB příspěvku nedaří zdarma, je zbytečné jej promovat?
V Boosterbergu stačí na začátku nastavit podmínky boostování – kdy se má propagace spustit a kdy naopak zastavit, jaké příspěvky boostovat apod.
Zaujal vás Boosterberg a chtěli byste ho zkusit? Tak smele do toho, celý měsíc můžete testovat úplně zdarma.
Exponea
Patří mezi nejrychleji rostoucí SAAS firmy v oblasti marketingové automatizace a datové analytiky s využitím umělé inteligence na světě.
Skvělý analytický nástroj, který sloužil původně slovenské Pixel Federation, nejen měří a vyhodnocuje data, ale dokáže automatizovat scénáře na oslovení vašich zákazníků.
I přesto, že Exponea zastane práci marketérů, protože automatizované personalizované marketingové kampaně jsou jejím posláním, jako značka se nepropaguje.
Tento nástroj ale využívají všechny velké e-shopy jako např. Desigual, Mall.cz, Zoot nebo Dedoles.
Chcete být mezi nimi? Začněte s demo verzí:
Sli.do
Slovenský start-up Sli.do oživí každou konferenci nebo meeting v rámci firmy. Své o tom vědí Spotify, Coca-Cola, Booking nebo Volkswagen, ale i Martinus.
Jaké jsou výhody Sli.do?
- zbavuje zábran – jelikož otázku může účastník položit i úplně anonymně,
- poznání publika – z otázek poznáte, jaká je úroveň porozumění publika, co účastníky zajímá víc a co méně,
- seznam otázek – když nestihnete odpovědět na všechny otázky přímo na akci, můžete odpovědi poslat účastníkům e-mailem nebo je přímo zpracovat formou článku a zvýšit tak návštěvnost svého blogu,
- skvělý feedback pro spíkra.
Proto když plánujete jakýkoliv event, Sli.do rozhodně nemělo chybět v seznamu pomocných nástrojů:
Neoship
Automatizovaný expediční systém pro e-shopy, který umožňuje celou administrativu řešit přímo ve vašem e-shopovém řešení, resp. v účetním systému. Rychlé a spolehlivé doručení balíků je obstaráno prostřednictvím přepravní společnosti Slovak Parcel Service. Navíc s přepravcem zprostředkovaně komunikujete právě prostřednictvím systému Neoship.
Dalším pozitivem je, že Neoship zefektivňuje a usnadňuje práci všech, kteří zpracovávají a připravují objednávky, ale taky účetním, protože obsahuje i přehled o zaplacených/neproplacených dobírkách. Dokonce přes API můžete automaticky párovat dobírkové platby s fakturami v účetním systému.
Chtěli byste si některé z uvedených nástrojů zkusit, ale zatím nemáte e-shop?
Vytvořte si vlastní e-shop v ByznysWeb.cz: