Podzimní aktualizace ByznysWebu
Abyste měli lepší přehled o tom, na jakých funkcích a vylepšeních naši programátoři průběžně pracují a jaké novinky přibyly ve vašem e-shopu, připravili jsme pro vás detailnější rozpis z interního changelogu.
Přehled novinek
- Implementovali jsme nový widget Packeta v6, který je uživatelsky přívětivější a přehlednější.
- Přidali jsme jemný hover efekt k alternativnímu obrázku produktu v anotacích.
- Zlepšili jsme trackování produktů s variantami.
- V detailu produktu přibylo zobrazení dne v týdnu do data doručení.
- V rámci prací na zrychlení načtení Vašeho webu a zlepšení skóre Core Web Vitals jsme přidali vylepšení CLS (Cumulative Layout Shift) pro blok Dynamický banner.
- Možnost použít v objednávkovém formuláři více dárkových certifikátů.
- Rozšíření trackování pro Facebook Pixel o eventy InitiateCheckout, CompleteRegistration, Search, AddToWishlist a AddToCart.
- Doplněné trackování Google Analytics 4 a posílání nových eventů do Google Ads.
- Přibyla stránka Značky (Brand page /b/) a filtr v hlavním vyhledávání podle značky produktu.
- Přidání doplňkových polí do detailu bonusového produktu.
- Řazení produktů ve vyhledávání se řídí podle defaultního nastavení řazení produktů, které jste vybrali v Nastavení – Produkty – Všeobecné – Řazení.
- Vylepšení OSS modulu:
- úprava objednávky a DPH modulu – došlo ke změně vyčíslení DPH pro některé scénáře přeshraničního prodeje,
- objednávkový formulář reaguje na každou změnu vyčíslením aktuální ceny podle případné změny DPH,
- doprava s odběrným místem určuje zemi dodací adresy pro výpočet výsledné DPH,
- doprava označená jako osobní odběr určuje jako zemi dodání pro daňové účely zemi fakturující pobočky.
13. V souvislosti s hlášeními o nesprávném vyplnění polí v objednávkovém formuláři, kdy se například stávalo, že do pole Jméno vyplnil autofill i příjmení zákazníka:
nebo zemi do DIČ, jsme přidali do polí fakturační adresy atribut, který by měl podobným situacím zabránit. Stejně funguje i v případě zadání nesprávného tvaru IČ v objednávkovém formuláři.
14. Přibyla také indikace QR platby ve formuláři objednávky.
15. Úprava přesměrování na platební bránu s odpočítáváním. Zlepšení trackingu konverzí. Přibylo rovněž automatické přesměrování na platební bránu s animovaným odpočítáváním.
Přehled vylepšení v administraci
1. Přibyl detailní výpis toho, co se událo v xls importu, také info o tom, kolik řádků/hodnot bylo přidáno, změněno, smazáno, případně, které jsou zapsané chybně a proč.
2. Změna OSS režimu v objednávce vytvoří zápis do historie objednávky.
3. Změnilo se chování hromadného filtru na skladové statusy v adminu – systém jej najde, pokud existuje alespoň 1 varianta s takovým statusem. Doposud se hledalo jen podle nejlepšího statusu, který reprezentuje produkt.
4. Hromadné nastavení skladového statusu po vyprodání.
5. V sekci Zásilky přibylo info o počtu nově přidaných zásilek + dialogové okno s potvrzením.
6. Řazení v sekci Všechny produkty je nastaveno podle data poslední editace.