5 jednoduchých e-commerce tipů pro Vaše webové stránky a e-shopy
Tak jak? Jste připraveni na přicházející velikonoční sezonu?
Aby jste oslovili co nejvíc návštěvníků Vašeho webu, připravili jsme pro Vás 5 praktických tipů. Přinesou Vám nové zákazníky, nové objednávky a zvýší atraktivitu a návštěvnost Vašeho webu.
1. Velikonoční design – postačí HTML bannery nebo rozcestníky s velikonoční tématikou.
Dejte zákazníkům najevo, že jste IN. Velikonoční design připravte i pro Vaše stránky, účty na sociálních sítích nebo blogy.
Využijte tuto příležitost na to, aby jste oslovili zákazníky.
Je jedno, jaký sortiment nebo služby nabízíte, nafoťte si vlastní obrázky s velikonočními dekoracemi a razem se z nich stane nabídka, která je aktuální a správně načasovaná.
Nezapomeňte na uživatele mobilních zařízení, v této souvislosti doporučujeme responzivní FLAT šablonu.
2. Newsletter s velikonoční slevou – rovněž Vám stačí 1 obrázek, který skvěle vystihne Vaši akci, například jako zde:
TIP: Pokud se rozhodnete před Velikonocemi posílat Vašim zákazníkům slevové kupony s časově omezenou platností, neváhejte se jim připomenout 1-2 dny před ukončením akce. Eliminujete tak možnost, že jim Vaše nabídka unikne.
3. Velikonoční reklamní kampaně – právě nyní je ideální čas přinést zákazníkům výhodný nákup s velikonoční slevou.
Je dobré vytvořit reklamní kampaně samostatně. Další rok je můžete využít znovu – ušetříte si tak čas a námahu. Navíc, dokážete je mnohem rychleji vyhodnotit a spravovat.
Připravte si kampaň s dostatečným předstihem, počítejte s časovou rezervou na schválení kampaně.
Nezapomeňte na konkrétní pojmy optimalizovat i cílové stránky (landing pages):
4. Velikonoční kolekce – připravte výběr Vašich produktů na téma Jaro. Nebojte se, není to nic složité a určitě to zvládnete.
Pokud prodáváte oblečení, vytvořte svěží jarní kolekci pro dámy nebo pány do práce …
Velikonoce lze využít téměř v každém odvětví podnikání.
Například i v případě, že prodáváte autodoplňky: Připravte výběr top 5 produktů, které by neměly chybět ve výbavě žádného řidiče cestujícího na velikonoční dovolenou.
Ve výhodě jsou o Velikonocích zejména majitelé eshopů s výtvarnými potřebami nebo dekoracemi. Jejich výběr produktů se dá přizpůsobit každému svátku.
5. Sociální sítě – komunikujte s Vašimi fanoušky na Facebooku a jiných sociálních sítích. Velmi oblíbené jsou velikonoční soutěže.
Co tak soutěž o nejvtipnější zážitek z pomlázky, nejchutnější velikonoční výslužku? Nejvtipnější fotku, nebo komentář, který získá nejvíce lajků odměňte.
Přejeme Vám skvělé nápady při přípravě Vaší Velikonoční kampaně.