Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Hustota klíčového slova v značce title

Jaký je Váš názor na to, že tvůrci webů zahušťují title a description klíčovými slovy?

 

Zadejte si  do vyhledávání Google.sk například: podprsenky. Vidím zde v top osmičce výsledků 2 klienty BiznisWebu  a sice  – Pradielko.sk a Liliana.sk

Podle mě má e-shop Liliana.sk šanci jít ještě víc nahoru, nehledě na nízký věk domény.

<title>Podprsenky | Podprsenka | Luxusné podprsenky | Push-up podprsenky | Spodné prádlo | Spodná bielizeň |</title> (liliana)

<title>Luxusné spodné prádlo online predaj Pradielko.sk</title> (pradielko)
<title>Podprsenky</title> (saxana)

v SERP sú to tyto podstránky webu.

http://www.pradielko.sk/damske-spodne-pradlo-spodna-bielizen/spodne-pradlo-podprsenky-body/
http://www.liliana.sk/c/zeny/podprsenky
http://www.saxana.sk/podprsenky.html

 

Srovnejte si i hustotu klíčového slova v běžném textu a počet h1, h2 a h3 nadpisů.

Pomůže nástroj www.ranks.nl

avatar
Autor: Peter Polakovič Peter Polakovič - jednatel ByznysWeb s.r.o. a BiznisWeb s.r.o. Své bohaté zkušenosti a vědomosti z oblasti tvorby web stránek a e-shopů, internetové reklamy a správy reklamních kampaní aktivně využívá i v praxi. V týmu zastává roli hlavního zdroje pozitivní energie, která z něj vyzařuje i mimo "provozních hodin".