Hustota klíčového slova v značce title
Jaký je Váš názor na to, že tvůrci webů zahušťují title a description klíčovými slovy?
Zadejte si do vyhledávání Google.sk například: podprsenky. Vidím zde v top osmičce výsledků 2 klienty BiznisWebu a sice – Pradielko.sk a Liliana.sk
Podle mě má e-shop Liliana.sk šanci jít ještě víc nahoru, nehledě na nízký věk domény.
<title>Podprsenky | Podprsenka | Luxusné podprsenky | Push-up podprsenky | Spodné prádlo | Spodná bielizeň |</title> (liliana)
<title>Luxusné spodné prádlo online predaj Pradielko.sk</title> (pradielko)
<title>Podprsenky</title> (saxana)
v SERP sú to tyto podstránky webu.
http://www.pradielko.sk/damske-spodne-pradlo-spodna-bielizen/spodne-pradlo-podprsenky-body/
http://www.liliana.sk/c/zeny/podprsenky
http://www.saxana.sk/podprsenky.html
Srovnejte si i hustotu klíčového slova v běžném textu a počet h1, h2 a h3 nadpisů.
Pomůže nástroj www.ranks.nl