Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Vychytávka od Twitteru – Vložené Tweety

vložené tweety, embedded tweetsZačátkem června 2012 umožnil Twitter sdílet oblíbené tweety na vaší web stránce.

Postup je podobný jako při sdílení videa z YouTube.com.

Embedded Tweets (vložené tweety) vám umožní citovat přímý zdroj například prostřednictvím HTML kódu.

Vložené tweety – Jak na to?

Pokud se vám na Twitteru líbí konkrétní tweet a chcete jej vložit na vaše web stránky, stačí, pokud kliknete vpravo nahoře na datum, resp. čas (u novších příspěvků).

vložené tweety, embedded tweets

Následně se zobrazí tweet daného uživatele s možností Embed this Tweet:

vložené tweety, embedded tweets

Při vkládání tweetu vyberte HTML kód, krátky kód (podporuje např. WordPress) nebo URL adresu (link), který vložíte přes Zdrojový kód Textového editoru. Zvolit si můžete i zarovnání textu na stránce:

vložené tweety, vložený tweet, embedded tweet

Zvolený tweet se na vaší stránce zobrazí např. takto:

vložený tweet na www stránce

 Výhody Embedded Tweets

  • snadnější forma citace (hrozí ale riziko odstranění primárního zdroje)
  • podporování přirozené interakce uživatelů Twitteru – vložený tweet obsahuje klasické buttony – Follow, Reply, Retweet, Favorite
  • pokud blogujete, vložené tweety můžete použít jako formu diskuse k článku
  • vložené tweety mají využití i v rámci automatického podpisu – používate-li poštovního klienta, který umožňuje vložit HMTL podpis a nabízíte např. hubnutí formou krabičkové diety, sdílejte váš tweet, nejlépe i s fotkou. Pokud budete e-mail odesílat např. v čase oběda, zvýšíte návštěvnost vašeho webu. Vyplatí se vyzkoušet!

Využití vložených tweetov pro www stránky

 

  1. Pokud máte na Twitteru komentáře od spokojených zákazníků, neváhejte je vložit do detailu produktu nebo samostatné sekce s referencemi.
  2. Sdílejte pozvánky na akce – pokud prodáváte knihy a pořádáte např. autogramiádu, vložte tweet s pozvánkou i např. na titulní stránku nebo k dané knize.
  3. Konverzace na Twitteru slouží především na prezentování a výměnu názorů na dané téma. Ty nejšťavnatější diskuse můžete zužitkovat v rámci článku, který publikujete na vaší www stránce. Diskuse na Twitteru jsou častým zdrojem při psaní blogů.
  4. Pokud pořádáte školení nebo různé kurzy, pozitivní ohlasy z Twitteru ovlivní další potenciální zájemce odeslat přihlášku. Stejně tak můžete sdílet i komentáře přímo v rámci školení, komentáře se mohou zobrazovat na samostatné obrazovce. Případně vyhlaste soutěž o nejvtipnější tweet na téma školení.
  5. Twitter je uznávaným zdrojem informací a novinek – pokud prodáváte např. produkty zdravé výživy, prostřednictvím vložených tweetů sdílejte článek o výhodách a účincích produktu XY.

Alternativní řešení

Na vaše web stránky můžete vložit i RSS feed z Twitteru.

RSS feed z Twitteru sice není 100% spolehlivý, protože nezobrazuje všechny tweety, ale částečně se využít dá.

Feed si vytvoříte i manuálně:

  • pokud chcete zobrazovat oblíbené tweety – např. http://twitter.com/favorites/uzivatelske-jmeno.rss
  • pokud chcete zobrazovat statusy z vašeho profilu – http://twitter.com/statuses/user_timeline/uzivatelske-jmeno.rss
Další, spolehlivější možností, je Twitter Widget.

TIP: Na Twitteru používejte zkracovač URL adres

Vzhledem k omezenému počtu znaků na 1 tweet – 140 znaků, je nutné vyjadřovat se stručně a výstižně.

Proto jsou k dispozici tzv. zkracovače URL adres:

tvorba web stránek, tvorba eshopů

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V ByznysWebu pracuji od r. 2009. Začínala jsem na supportu, kde jsem měla skvělou příležitost poznat, co podnikatele a majitele e-shopů a webových stránek skutečně zajímá a co potřebují. Proto se snažím hledat taková témata, které vám nabídnou užitečné odpovědi. Máte jiný názor? Budu vděčná za váš feedback – kvasnicova@biznisweb.sk :)