Novinky ze světa PPC reklamy
PPC reklama (Pay Per Click) je nejefektivnější typ reklamy. Umožňuje nejpřesnější měření návštěvnosti, konverzí a cílů a je možné spustit ji prakticky okamžitě. Hlavní výhodou je, že díky PPC reklamě platíte jen za návštěvníky, kteří mají o vaše produkty nebo služby reálný zájem.
PPC reklama pomáhá zvýšit obrat e-shopu nebo získat nové návštěvníky pro www stránky v placených výsledcích vyhledávání.
PPC reklamu můžete využít v rámci Google AdWords (Google), Sklik (Seznam.cz), Etarget (Zoznam.sk) nebo např. na Facebooku.
mClick od „Chovanců“
Novinkou na českém trhu je PPC reklamní systém mClick, kt. by měl začít fungovat v říjnu 2012.
mClick plánuje spojení všech uživatelských služeb do 1 administračního rozhraní.
mClick nabízí 3 možnosti využití:
- inzerce vlastních produktů a služeb
- možnost vydělávat prostřednictvím svých www stránek
- pasivní příjem získáváním dalších uživatelů mClicku
Reklamy inzerentů se budou zobrazovat na tématicky příbuzných webech, kt. daná cílová skupina navštěvuje.
Zda se konkrétní inzerát zobrazí, závisí od relevance inzerátů k obsahu webové stránky.
Více informací najdete na mclick.cz
Sklik v obsahové síti nyní i s náhledem
Podle Sklik blogu reklamy v kontextové síti budou mít obrázkový náhled.
Screenshoty se prozatím zobrazovaly jen v přirozených výsledcích vyhledávání a u inzerátů v TOP pozicích.
Sklik připravil šablony reklamních formátů o rozměrech:
- 336 x 280
- 400 x 280
- 468 x 282
- 728 x 100
- 950 x 100
Náhledy cílových stránek vytváří generátor Skliku, pokud by jste chtěli v rámci kontextové reklamy zobrazovat vlastní obrázek, máte smůlu.
Rozšířené odkazy od AdWords oficiálně spuštěné
Enhanced Sitelinks (Rozšířené odkazy na podstránky), které se zobrazují pod reklamním textem, mohou kromě obrázků obsahovat i další 2, 4 nebo 6 odkazů.
Rozšířené odkazy na podstránky se spouštějí postupně v jednotlivých krajinách.
Více informací o rozšířených odkazech a postup, jak je v rámci AdWords nastavit najdete v nápovědě AdWords.
Sdílené rozpočty v Google AdWords
Perfektní věc od AdWordsu – denní rozpočet můžete rozdělit do více kampaní.
Resp. nastavíte si jeden rozpočet, který budou sdílet vaše PPC kampaně.
Nastavení je rychlé a snadné: