Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

5 SEO tipů jak psát Title Tag

 

meta tag title, titleTagy TITLE a META v hlavičce HTML poskytují vyhledávačům základní informace o Vašich www stránkách nebo e-shopech.

Jejich pomocí můžete zadefinovat title (nadpis), desctription (popis) a keywords (klíčová slova).

Tag TITLE je z hlediska SEO nejdůležitější tag, který se zobrazuje v rámci výsledků vyhledávání ve vyhledávači (SERP – Search Engine Results Page).

Title by měl obsahovat vybraná klíčová slova a jeho délka by neměla přesáhnout 65-70 znaků (včetně mezer).

Čím lepší je TITLE, tím výš se umístí Vaše www stránky ve výsledcích vyhledávání.

Jak tedy psát title tak, aby Vám přinesl co nejvíc prokliků a samozřejmě zákazníků? Inspirujte se!

Klíčové slovo umístěte vždy na začátek

Nepsané pravidlo říká, že slovo na první pozici v title má největší váhu. Vyhledávače akceptují klíčová slova v tom tvaru, v jakém jste je do title zadali, proto rozlišujte jednotné a množné číslo, konkrétní slovosled apod.

Pokud potřebujete do title zakomponovat více klíčových slov, oddělte je svislou čárou |:

Stejně tak využijte i název Vaší firmy nebo domény, který obsahuje klíčová slova, umístěte jej na konec title:

Lákejte v Title na slevy a speciální akce

Proč se neinspirovat slevomaty a nepoužít do Title formulku typu: “Tenisky NIKE se slevou 15%”?  Zákazníci slevy milují, proto zvýšte CTR (míru prokliku) a zakomponujte do title i informace o probíhajícím výprodeji.

Deklarujte úsporu financí

Šikovní prodejci do Title tagu zakomponují i informaci o tom, že zakoupením jejich produktu dokážete ušetřit např. až 70% z hodnoty nákupu v běžném obchodě.

Využijte synonyma, množné číslo a další tvary klíčových slov

Pokud mezi Vaše top klíčová slova generující zisk patří i různé tvary daného slova, zakomponujte je do title na příslušné stránce.

 Využijte “akční slova”

Nabádejte potenciální zákazníky k akci, např. pomocí slov jak “Nakupte záhradní nábytek online!”

Tip: existuje několik způsobů, jak správně psát title. Nejčastěji title referuje o obsahu na dané stránce. Title se proto snažte psát jako název kapitoly v knize – napoví co to o obsahu a motivuje nás číst dál, resp. v případě title nás motivuje kliknout např. na reklamní odkaz.

vytvořit www stránku, vytvořit e-shop

tvorba www stránky

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V ByznysWebu pracuji od r. 2009. Začínala jsem na supportu, kde jsem měla skvělou příležitost poznat, co podnikatele a majitele e-shopů a webových stránek skutečně zajímá a co potřebují. Proto se snažím hledat taková témata, které vám nabídnou užitečné odpovědi. Máte jiný názor? Budu vděčná za váš feedback – kvasnicova@biznisweb.sk :)