Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

10 tipů jak zvýšit konverzní poměr z předvánočních online nákupů

Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.

Vážení klienti,

už jste se zamýšleli nad tím jak letos oslovíte nové zákazníky Vašeho e-shopu v rámci předvánočních nákupů na internetu?

Nabízíme Vám 10 způsobů zveřejněných na portálu Econsultancy.com, kterými se můžete inspirovat a zvýšit Váš konverzní poměr.

1. Přivítejte návštěvníky Vašeho internetového obchodu

Můžete připravit animovaný banner prostřednictvím programů, které jsme Vám představili v našem článku na blogu o podnikání na internetu.

Video zveřejněte na cílové stránce, v případě, že zákazníky oslovujú Vaše PPC reklamní inzeráty. Pokud jste PPC reklamu letos nějakým způsobem obešli, animované video můžete zveřejnit na titulní stránce.

Video nebo banner by měl prezentovat a charakterizovat Vaši společnost a samozřejmě produkty, které nabízíte.

2. Investujte do vánoční šablony

V rámci redakčního systému FLOX 2.0 Vám nabízíme vánoční šablony zdarma. Aktivovat si je můžete v administraci www stránky, v sekci Design:

12 tipov, ako zvýšiť konverzie počas vianoc

V případě, že se Vám uvedené grafické šablony nelíbí, můžete si doobjednat  vytvoření unikátní hlavičky webu za 3700 Kč bez DPH.

3. Limitujte akce

Využijte taktiku slevomatů:

ako zvysit konverzny pomer pocas vianoc

a limitujte prodej produktu konkrétním datem. Není potřeba investovat do časomíry, stačí vhodně zvolit např. doplňkové pole indikátor s datumem ukončení akce.

4. Nezanevřete na dárkové certifikáty a věrnostní slevy!

Kromě slevových certifikátů, které můžete Vašim zákazníkům již nyní zasílat s objednávkou, odměňte stálé zákazníky slevou na další nákup ve výši např. 10%.

Pokud prodáváte např. kosmetiku nebo parfemy, máte k dispozici další způsob – přiložit k objednávce např. vzorku nového parfumu apod.

5. Informujte zákazníky, že produkt je skladem!

Stejně jako v bodě č. 3, i v tomto případě můžete využít barevný indikátor, aby jste znázornili, že produkt máte skladem a k zákazníkovi dorazí např. do 3 dnů.

doplnkove pole indikator

6. Nabízejte i alternativní produkty!

Odsledujte, o jaké produkty mají Vaši zákazníci největší zájem. Připravte jim nabídku “na míru”!

K parfemu nabídněte zákazníčkám i parfumované mléko apod.

alternativne produkty

7. Online a offline nabídka musí být stejné!

Zboží, které nabízíte v e-shopu by mělo být k dispozici za stejnou cenu jako na kamenné prodejně a naopak.

Zákazníci musí mít pocit, že s nimi jednáte fér.

8. Nabídněte možnost dárkového balení

V rámci možností dodání můžete nabídnout i tuto možnost, která zejména v období předvánočního stresu ušetří zákazníkům čas. Ideální je, pokud dáte zákazníkům na výběr, jakým způsobem má být dárek zabalen – dekorační papír, dárková taška atd.

9. Dejte si záležet na reklamačním pořádku a obchodních podmínkách!

Pokud jste právě založili internetový obchod, přesvědčte se, zda jste podrobně definovali, za jakých podmínek je možné zboží vrátit a jaké jsou podmínky reklamace.

10. Představte nejprodávanější produkty!

Ukažte zákazníkům, které produkty patří mezi Vaše “bestsellery”. Zvolte např. dynamický banner.

avatar
Autor: ByznysWeb.cz Tvorba webových stránek a e-shopu v responzivním designu a vlastním redakčním systému. Vytvořte si na zkoušku webové stránky a eshop zdarma. Na ByznysWeb lze snadno přemigrovat i zaběhnutý e-shop. Vyzkoušejte si, jak to u nás funguje. Vlastní e-shop si u nás vytvoříte rychle i bez programátora a grafika.