Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Newsletter – Jak pomocí Flox 2 zlepšit párování produktů na Heureka.cz

Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.

Pokud je Váš e-shop v placeném PPC režimu, což je aktuálně většina, snaží se Heureka párovat Vaše produkty do příslušných kategorií a k příslušným produktům. Níže si povíme více o tom, jak docílit vyšší spárovanosti produktů.

Pokud se podíváte do svého učtu na Heureka.cz, naleznete přehled spárovanosti. Záložka “Přehled” a odkaz “Přehled spárovanosti” viz níže.

párování produktů na heureka.cz

Nyní se dostanete na přehled spárovanosti Vašich produktů. Heureka Vám nikdy nebude garantovat 100% spárovanost. To, že Váš produkt není spárovaný ovšem neznamená, že není k nalezení na Heureka.cz, ale o tom více níže. Takto vypadá přehled spárovanosti:

párování produktů na heureka.cz

Jak se můžete dočíst pod přehledem, všechny produkty jsou na Heureka.cz k dohledání. V přehledu nás nejvíce zajímá kolonka “Nespárované produkty”. Nejdříve ovšem vysvětlíme, co je vlastně párování produktů.

Pokud je Váš produkt spárován do správné kategorie a ke správnému produktu, tak se Vaše nabídka zobrazuje mezi ostatními na nejvyšším místě. Pokud ne, je Vaše nabídka k dohledání ve výpisu ostatních produktů níže.

Vysvětlíme si to na příkladu notebooku “Asus X551CA-SX012D”. Pokud si na Heureka.cz vyhledáte tento pojem, dostanete se na stránku viz níže.

párování produktů na heureka.cz

Pokud je Váš produkt spárován, je nabídka zařazena na prvním místě. Na screnu vidíte, že jsou u daného produktu 4 nabídky. Pokud spárováni nejste, je Váš produkt níže, pod linkou “Nalezli jsme také…”.

Je rozhodně dobré mít produkty spárované, jelikož velké množství návštěvníků klikne rovnou na nabídku v prvním řádku a dalšími se nezaobírá. Důležité je také zařazení do kategorie pro případ, že zákazník rovnou hledá v dané kategorii zboží a nevyhledává dle názvu produktu. Jak tedy pomoci spárování produktů?

Zde jsou konkrétní kroky:

1) U Vašich kategorií v našem administračním systému si vyplňte kategorie pro Heureku. Klikněte na kategorii a otevřete si “Vlastnosti kategorie”, zde je třeba zvolit kategorii z nabídky.

Kategorie pro Heureku se u produktů určuje dle toho v jaké hlavní kategorii je produkt zařazen. Pokud má tedy produkt hlavní kategorii Letní boty, bude mít kategorii pro Heureku dle toho, co vyplníte ve vlastnostech kategorie Letní boty. I když bude například dále umístěn i v nižší kategorii Letní boty > Sandále. Je tedy třeba dbát na správnou volbu hlavní kategorie – doporučujeme, aby to byla vždy ta nejnižší. V tomto případě tedy subkategorie “Sandále”. Další informace o kategoriích pro Heureku najdete v návodě: Kategorizace produktů

párování produktů na heureka.cz

2) Výrazně párování produktu napomáhá také vyplnění EAN, tedy čárového kódu výrobku. Ale pozor, je možné vyplnit pouze tzv. EAN13, tedy čárový kód, který má 13 čísel. Musí se jednat o oficiální čárový kód výrobku! Více zde.

EAN se vyplňuje u každého produktu na jeho kartě:

ean kód produktu

3) Velice důležitá je také správná volba názvu produktů. Speciálně pokud dvě výše zmíněné rady nepomohou ke spárování Vašich produktů.

Jedno pravidlo je pro všechny produkty společné. Výrobce musí být uveden na prvním místě názvu produktu! Neuvádějte tedy “Červený fotoaparát XYZ Canon”, ale “Canon fotoaparát XYZ červený”. Zde v manuálu Heureky naleznete návod, jak má být složen název produktu, dle toho o jaké jde zboží.

Více informací k tomu, jak správně specifikovat název konkrétního produktu Vám případně poskytne Heureka.cz.

Další novinky o CMS Flox 2.0 najdete na našich stránkách.

Novinky ze světa internetového marketingu, SEO, PPC najdete na našem blogu o podnikání na internetu.

avatar
Autor: ByznysWeb.cz Tvorba webových stránek a e-shopu v responzivním designu a vlastním redakčním systému. Vytvořte si na zkoušku webové stránky a eshop zdarma. Na ByznysWeb lze snadno přemigrovat i zaběhnutý e-shop. Vyzkoušejte si, jak to u nás funguje. Vlastní e-shop si u nás vytvoříte rychle i bez programátora a grafika.