Newsletter – 5 možností jak zvýšit traffic na novém webu
Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.
Otázku, jak zvýšit návštěvnost www stránek a prodej z internetových obchodů si zřejmě provozovatelé kladou denně.
V případě, že jste si web právě založili a potřebujete se v problematice zorientovat, podívejte se na infografiku od SlickDot.
1. SEO – optimalizace pro vyhledávače
Klíčový faktor úspěchu. Google je nepochybně největším vyhledávačem na světě (denně v něm uživatelé vyhledávají více než 400 milionů informací).
K SEO optimalizaci samozřejmě patří i sledování statistik návštěvnosti, vyhodnocování jejich efektivity a realizace kroků pro případnou nápravu nedostatků.
Objednejte SEO kampaň na míru! – podrobnosti najdete zde.
Hlavní výhody SEO:
- nízke poplatky a konzistentní návštěvnost
- důvěryhodnost
- zvyšuje popularitu Vašich www stránek
Více informací o SEO – optimalizaci pro vyhledávače najdete i na našem blogu o podnikání na internetu.
2. PPC reklama
Pokud je PPC kampaň nastavena správně, garantuje Vám vysoký výnos. Patří mezi nejefektivnější možnosti reklamy na internetu. PPC kampaň můžete realizovat např. v Google AdWords, na Facebooku, v Etargetu nebo Seznamu.
Objednejte si profesionální PPC kampaň za zvýhodněnou cenu 1900 Kč s bonusovým kreditem 1250 Kč navíc! – více informací najdete na našich stránkách.
Hlavní výhody PPC reklamy:
- prináší okamžité výsledky
- možnost detailního zacílení
- je vysoce zisková
Více informací o PPC reklamě najdete i na našem blogu o podnikání na internetu.
3. Sociální sítě
Vaše působení na sociálních sítích by mělo být především o budování vztahu s fanoušky a followery.
Základní výhody marketingu na sociálních sítích:
- budování povědomí o značce
- získání feedbacku od zákazníků
- detailnější poznání Vaší cílové skupiny – prostřednictvím sociálních sítí dokážete lépe zjistit, co Vaši zákazníci potřebují
Využijte naši nabídku a objednejte registraci Vaší firmy a vytvoření firemního profilu do jednotlivých sociálních sítí – více informací najdete zde.
Více informací o tom, jak zvýšit návštěvnost na sociálních sítích najdete i na blog.byznysweb.cz.
4. Video marketing
Nemusí Vás stát ani korunu, stačí, když si najdete trochu času, promyslíte strategii a využijete např. některý z programů na tvorbu animovaného videa.
Základní výhody video marketingu:
- lepší umístění na Googlu – Google začleňuje do přirozených výsledků vyhledávání i video obsah
- zvýšení konverzí – prostřednictvím videí dokážete s Vaší nabídkou/akcí oslovit větší skupinu uživatelů
- přirozené šíření obsahu – video je mnohem virálnější než klasický textový obsah, Vaši fanoušci jej budou s radostí šířit dál
Více informací o video marketingu najdete na našem blogu.
5. Elektronický event marketing
Místo Ad Swaps z infografiky by jsme doporučili jako pátý bod elektronický event marketing.
V online sféře můžete využít např. event triggered e-mail, e-bulletin, diskuse nebo webináre. Více informací najdete v našem článku.
Základní výhody online event marketingu:
- kampaň bez geografického omezení a s přesným zacílením
- šetří Vaše finance
- dostupnost 24/7 a snadná analýza zpětné vazby