CMS Flox 2.0 a nastavení související se slovenským zákonem o ochraně spotřebitele
Minulý týden jsme Vás informovali o změnách, které přináší slovenský zákon o ochraně spotřebitele č. 102/2014.
Dnes Vám představíme, co všechno je potřeba nastavit v redakčním systému Flox 2.0, aby jste k 13.6.2014, kdy začíná zákon platit, měli všechno připraveno.
Pokud neprovozujete e-shop zaměřený na slovenské zákazníky, možná využijete alespoň přidávání souborů k předfaktuře,faktuře nebo jiným předdefinovaným šablonám.
Úkony jsou jednoduché a nezaberou Vám mnoho času. Ten budete potřebovat na úpravy obchodních a reklamačních podmínek.
Jelikož při odesílání předfaktury a faktury jste jako provozovatel internetového obchodu podle uvedeného zákona povinen odeslat reklamační a dodací podmínky (v případě, že předfakturu nebo fakturu zasíláte ve formátu PDF), inovovali jsme pro Vás v administraci e-shopu sekci NASTAVENÍ – TEXTY A ŠABLONY – PŘEDDEFINOVANÉ ŠABLONY:
K předfaktuře, faktuře nebo jiným předdefinovaným šablonám máte možnost přidat vlastní soubor obsahující všechny potřebné informace:
- o reklamačním procesu, dodací lhůtě, právu odstoupit od smlouvy do 14 dnů apod.
Přílohu nahrajete na úložiště souborů na www stránce v libovolném textovém formátu a uložíte.
Následně ji jen přiložíte do těla předfaktury nebo faktury a změny uložíte:
Co se týče možnosti uložení potvrzení objednávky ve formátu PDF nebo jako e-mail, v CMS Flox 2.0 se potvrzení objednávky zasílá automaticky mailem. V tomto případě nemusíte nic další nastavovat.
Podle slovenského zákona 102/2014 je prodejce rovněž povinen zabezpečit, aby spotřebitel potvrdil, že byl výslovně obeznámen s tím, že součástí objednávky je povinnost zaplatit cenu.
Na Vašem e-shopu proto nesmí chybět aktivní tlačítko, nebo aktivace podobné funkce s textem “Objednávka s povinností platby” nebo konkrétní text, že odeslání objednávky obsahuje povinnost zaplatit cenu.
Tento bod naši programátoři ve FLOX 2.0 ošetřili novým buttonem s textem Objednávka s povinností platby.