Víte, kolik stojí halloween? E-Commerce a #Halloween
Pokud patříte mezi fanoušky Halloweenu, možná Vás dnes potěší infografika z dílny Nextopie.
Ta mapuje, kolik utratili Američané za Halloween v roce 2013.
Až 158 milionů respondentů uvedlo, že vloni Halloween oslavovalo a na Halloween kostýmy utratili spolu 6,9 miliard dolarů. Přičemž 41% z nich nakupovalo na internetu.
Letos se odhaduje, že se oslav zúčastní až 41,2 milionů dětí ve věku 5-14 let.
Mezi nejpopulárnější položky patří nepochybně:
Dýně na Halloween vyřezává až 53% optaných, 50% přizpůsobuje Halloweenu výzdobu svého domu, 61% se převléká do kostýmů a např. 38% z Američanů bere své děti a absolvuje s nimi “trick or treat” pochůzky po sousedech.
Pěkná rýže, co říkáte? Proto patří Halloween po Vánocích, americkému Dni díkuvzdání a Velké noci mezi svátky, na které se nejvíc utrácí.
Co se týče timingu, 32,8% Američanů má všechno k Halloweenu nakoupené již před koncem října, na začátku října nakupuje 43,6% a na last minute si všechno nechává 23,6% optaných.
49% amerických online prodejců letos proto investovalo do halloweenské kampaně.
57% účastníků průzkumu se přiznalo, že nové dekorace nakupuje až po Halloweenu.
Infografiku najdete zde.
A co Vy, máte již vyzdobenou Vaši kamennou prodejnu nebo e-shop pavučinami, dýněmi a příp. i halloweenskou šablonou?
Jestli chcete z Halloweenu vytěžit i Vy maximum, inspirujte se následujícími tipy:
1. Natočte halloweenské video – použijte záběry z Vaší prodejny, skladu, Vašich zaměstnanců, Vaše produkty … – více informací o tom, jak na video marketing najdete i v našem článku.
2. Vyhlaste soutěž – např. o nejlepší halloweensky kostým, kt. získá slevu na další nákup ve Vaší prodejně nebo e-shopu. Podmínkou je samozřejmě zveřejnění soutěžné fotky na Vašich Facebook Pages nebo jiných sociálních sítích. O vítězi může rozhodnout např. počet lajků.

v této halloweenské soutěži vyhrává nej zvířecí kostým
3. Nabídněte halloweenský bonus – např. když podnikáte v gastro odvětví, zveřejněte recepty z dýně nebo jiné pochoutky s halloweenským designem. Pokud by jste Vaše stálé zákazníky rádi obdarovali, můžete jim poslat např. halloweenske čokolády, kt. se hodí i pro hotelové hosty.
4. Přizpůsobte webdesign halloweenské tématice – pokud nemáte možnost přizpůsobit design web stránky Vašim potřebám, zakomponujte do něj alespoň bannery, příp. nahrajte tématickou hlavičku.
5. Pošlete halloweensky newsletter – informující o halloweenské akci nebo představující nové produkty. Samozřejmostí je rovněž halloweenská šablona. Více informací jak na halloweenskou mailingovou kampaň najdete v následující infografice:
Zdroj:
http://www.nextopia.com/blog/2014/10/halloween-ecommerce-infographic/
http://blog.getresponse.com/7-tips-booosting-halloween-email-marketing-campaign-infographic.html