Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Newsletter – Jak obal produktu ovlivňuje rozhodnutí o koupi?

Nezobrazuje se Vám tento newsletter korektně? – klikněte zde.

produktový obal, ako obal produktu ovplyvňuje rozhodnutie o kúpePro někoho samozřejmost, pro jiné celá věda.

Tvorba efektivních produktových obalů patří do rukou profesionálů. Např. i spoločnosti ThePaperWorker.com, která publikovala zajímavou infografiku.

Z ní je zřejmé, že po dobu krátkých 7 vteřin prvního dojmu dokáže právě obal produktu ovlivnit rozhodnutí zákazníka o koupi (výrazně jej urychluje a usnadňuje).

Zároveň umožňuje zákazníkům lépe se stotožnit se značkou, produktem nebo službou.

Produktový obal především reprezentuje Vaši firmu, www stránku, zaměstnance, ale zejména Vás.

Zároveň by měl dokázat splnit Váš závazek dodat produkt rychle, kvalitně a bezchybně 🙂

Obal, který navíc obsahuje i firemní logo, resp. ikony a emotikony, zasáhne potencionální zákazníky mnohem intenzivněji – “útočí” na jejich emoce a mozeg zároveň 🙂

Ikony a emotikony, které jsou všeobecně známé, pomáhají budovat partnerský vztah se zákazníky.

Z estetického hlediska je důležité dát si záležet na:

  • Typografii – fonty písma rovněž skvěle odrážejí Vaše služby, pomáhají dotvořit např. eleganci  …
  • Barvě – její prostřednictvím se dokážete odlišit od konkurence nebo prezentovat samotné produkty nebo služby. Např. bledé barvy představují pro spotřebitele méně serioznosti. Bílá barva představuje nevinnost, jednoduchost.  Černá se spojuje např. se silou nebo vyšší cenou. Více informací o tom, jak barvy ovlivňují nakupování na internetu najdete i v našem blogpostu.
  • Další využitelnosti – z infografiky vyplývá, že 90% uživatelů použije produktové obaly znovu.

Skvělé je, pokud se Vaši klienti se zabalenými produkty pochlubí na sociálních sítích. Respondenti ve věku 18 – 25 let rádi sdílejí své fotky obalů produktů na sociálních sítích.

40% respondentů uvedlo, že sdílejí fotky obalů produktů, pokud vypadají jako dárek.

5 tipů jak vytvořit zajímavý produktový obal

  1. Myslete EKOlogicky – investujte do recyklovatelných materiálů.
  2. Buďte kreativní – zkuste vyrobit handmade obaly např. z papírových tašek.
  3. Podpořte unikátnost situace – zejména, když prodáváte šperky 🙂 Snubní prsten si vyžaduje kvalitnější materiály než obyčejná bižuterie.
  4. Dotvořte osobnost Vaší firmy, resp. vyjádřete poslání Vašich produktů ikonami, textem, barvami. Pokud prodáváte zábavné produkty, použijte vtipné ikony, barvy a písmo. Rovněž se snažte podnítit touhu hrát si.
  5. Obal pomáhá identifikovat Vaši značku – proto je důležité, aby bylo písmo čitelné.

Kompletní infografiku najdete zde.

Další novinky o CMS Flox 2.0 najdete na našich stránkách.

Novinky ze světa internetového marketingu, SEO, PPC najdete na našem blogu o podnikání na internetu.

avatar
Autor: ByznysWeb.cz Tvorba webových stránek a e-shopu v responzivním designu a vlastním redakčním systému. Vytvořte si na zkoušku webové stránky a eshop zdarma. Na ByznysWeb lze snadno přemigrovat i zaběhnutý e-shop. Vyzkoušejte si, jak to u nás funguje. Vlastní e-shop si u nás vytvoříte rychle i bez programátora a grafika.