Blog o podnikání na internetu
Poradce úspěšného podnikatele

Success Story – Prodej přes e-shop nám online podnikání značně usnadnil a urychlil

pani-RychetskaPaní Klára s manželem si na začátku podnikání stanovila jasný cíl – prodávat vybavení do koupelen v dostupných cenových hladinách, které nenabízí stovka dalších obchodníků.

A tak začali koupelnové bateriesprchové masážní panely nebo koupelnové doplňky dovážet přímo ze zahraničí.

Přečtěte si, jaké jsou jejich zkušenosti s podnikáním na internetu a provozováním e-shopu v ČR?

Na začátku podnikání je vhodné ušetřit čas i peníze

Proto si  vytvoření e-shopu vyzkoušeli na vlastní kůži u 4 různých poskytovatelů redakčních systémů.

Nakonec našli pronájem eshopu, který byl user friendly, nejintuitivnější a zároveň nejlépe vyhovoval jejich představám.

Domluvili si i osobní schůzku, aby se ujistili, že se vydali správným směrem.

A nyní nabízejí na svém e-shopu moderní a kvalitní koupelnové vybavení za nejlepší ceny.

“Pro formát naší společnosti nebylo nutné specifikovat a vyvíjet prostředí na míru, což určitě ušetřilo spoustu nervů a času při rozjezdu podnikání, ale také peněz,” dodává paní Klára.

Sehnat někoho spolehlivého za rozumné peníze je témeř nemožné

Svůj e-shop okkoupelny.cz chtěli na internetu prosadit co nejrychleji, museli se tedy začít intenzivně zabývat i SEO a on-line marketingem.

“Díky tomu jsme zjistili, že nastavení reklamnních kampaní není vůbec jednoduché a pro každého. Vyžaduje si neustálou analýzu a sledování. Jedním z hlavních problémů funkčnosti celého způsobu prodeje na internetu je právně najít odborníka, který by nám s tímto pomohl. Proto chtě – nechtě jsme se museli naučit alespoň základy této činnosti,” vzpomíná paní Rychetská.

Výhody a nevýhody podnikání na internetu

Mezi hlavní výhody podnikání na internetu podle paní Kláry nepochybně patří:

  • časová flexibilita
  • poměrně nízké provozní náklady
  • rychlost s jakou dokážete reagovat na potřeby trhu.

 

Český trh je ale specifický – nejpreferovanější vyhledávač je pořád Seznam.cz.

Jelikož zde není dostatečné konkurenční prostředí, inzerce v rámci PPC kampaní je značně předražená.

Poznámka: článek byl publikován na portálu SuperŽenská.cz

avatar
Autor: Jana Kvasnicová V ByznysWebu pracuji od r. 2009. Začínala jsem na supportu, kde jsem měla skvělou příležitost poznat, co podnikatele a majitele e-shopů a webových stránek skutečně zajímá a co potřebují. Proto se snažím hledat taková témata, které vám nabídnou užitečné odpovědi. Máte jiný názor? Budu vděčná za váš feedback – kvasnicova@biznisweb.sk :)