Success Story – Prodej přes e-shop nám online podnikání značně usnadnil a urychlil
Paní Klára s manželem si na začátku podnikání stanovila jasný cíl – prodávat vybavení do koupelen v dostupných cenových hladinách, které nenabízí stovka dalších obchodníků.
A tak začali koupelnové baterie, sprchové masážní panely nebo koupelnové doplňky dovážet přímo ze zahraničí.
Přečtěte si, jaké jsou jejich zkušenosti s podnikáním na internetu a provozováním e-shopu v ČR?
Na začátku podnikání je vhodné ušetřit čas i peníze
Proto si vytvoření e-shopu vyzkoušeli na vlastní kůži u 4 různých poskytovatelů redakčních systémů.
Nakonec našli pronájem eshopu, který byl user friendly, nejintuitivnější a zároveň nejlépe vyhovoval jejich představám.
Domluvili si i osobní schůzku, aby se ujistili, že se vydali správným směrem.
A nyní nabízejí na svém e-shopu moderní a kvalitní koupelnové vybavení za nejlepší ceny.
“Pro formát naší společnosti nebylo nutné specifikovat a vyvíjet prostředí na míru, což určitě ušetřilo spoustu nervů a času při rozjezdu podnikání, ale také peněz,” dodává paní Klára.
Sehnat někoho spolehlivého za rozumné peníze je témeř nemožné
Svůj e-shop okkoupelny.cz chtěli na internetu prosadit co nejrychleji, museli se tedy začít intenzivně zabývat i SEO a on-line marketingem.
„Díky tomu jsme zjistili, že nastavení reklamnních kampaní není vůbec jednoduché a pro každého. Vyžaduje si neustálou analýzu a sledování. Jedním z hlavních problémů funkčnosti celého způsobu prodeje na internetu je právně najít odborníka, který by nám s tímto pomohl. Proto chtě – nechtě jsme se museli naučit alespoň základy této činnosti,” vzpomíná paní Rychetská.
Výhody a nevýhody podnikání na internetu
Mezi hlavní výhody podnikání na internetu podle paní Kláry nepochybně patří:
- časová flexibilita
- poměrně nízké provozní náklady
- rychlost s jakou dokážete reagovat na potřeby trhu.
Český trh je ale specifický – nejpreferovanější vyhledávač je pořád Seznam.cz.
Jelikož zde není dostatečné konkurenční prostředí, inzerce v rámci PPC kampaní je značně předražená.
Poznámka: článek byl publikován na portálu SuperŽenská.cz