Bylo nebylo, 20. 9. 2016 v Impact Hubu dobře bylo. Aneb jak bylo na 8. ročníku Pricemania Academy KickOff
Letošní podzim začal pro e-shopaře opravdu velkolepě. Pricemania odstartovala již 8. ročník Pricemania Academy KickOff, kde se sešli opravdu skvělí spíkři nejen ze Slovenska, ale i z Čech. Kdo nebyl, přišel o mnoho…
A víte, co? My jsme byli, a co jsme se dozvěděli, nenecháme si jen pro sebe. Sepsali jsme pro Vás krátký reportík. 🙂
Michala Krále hned po úvodním slovu vystřídal expert na UX design – Jan Kalianko z ČR. Na praktických příkladech vysvětlil, jak dokáže špatně udělaný a maximálně nepřehledný detail produktu (a nejen jeho webdesign) odradit potenciální zákazníky. Jelikož chceme, aby Vám naopak zákazníků přibylo, s nejnovějším updatem se můžete těšit na další nové funkce pro svůj e-shop nebo webové stránky.
Jakub Černý z ČR nám vyprávěl o personalizaci e-shopů a o tom, jaké funkce dokážou zvednout obrat Vašeho e-shopu. Prozradil nám i tipy, jak s těmito nástroji co nejefektivněji pracovat. Z jeho přednášky jsme si odnesli spoustu zajímavých podnětů a nápadů, jak pro Vás, naše klienty, ještě více vyladit Flox tak, abyste ze svého podnikání vytěžili maximum.
Vladimír Přichystal a Luděk Volejník z Mergado mluvili o tom, jak optimalizovat XML feedy pro srovnávače. Pozitivní je, že v tomto směru Vy, jako klienti ByznysWebu, máte náskok před konkurencí, jelikož XML feedy si dokážete upravit podle svých potřeb přímo v e-shopu.
V panelové diskusi, kterou moderoval Michal Král (CEO Pricemania), rozebírali Marián Zeleniak (e-commerce manažer v agentuře ui42) s Michalem Bratem (marketinový manažer Martinus) a Jaroslavom Chrapkem (zakladatel e-shopu Dedoles.sk) zahraniční trhy a výzvy, které Vás na nich čekají.
Podle zkušeností všech zúčastněných není možné dopředu předpokládat, jak Váš vstup na zahraniční trh dopadne a jak bude probíhat. Každý zahraniční trh je velmi odlišný. Klienti v jednotlivých zemích mají od e-shopů rozdílná očekávání i nároky. Samozřejmě, záleží i na odvětví podnikání a úrovni konkurence.
Účastníci panelové diskuse se jednoznačně shodli v tom, že aktuálně nejzajímavějším trhem je Maďarsko a Rumunsko.
Pro slovenské podnikatele je velká výzva, i přes jazykovou příbuznost, Česká republika. Za jeden z nejtěžších trhů je považováno Polsko.
Jak to vidíte Vy? Souhlasíte, nebo máte se zahraničním trhem jiné zkušenosti? Neváhejte se o ně podělit v komentářích.
Témata opravdu nadupaná, co říkáte? Pokud máte čas a chuť, podívejte se na videozáznam a prezentace.
My v ByznysWebu se už těšíme na školení a workshopy, které čekají i na Vás v rámci Pricemania Academy.
Naučte se, jak podnikat na internetu, od renomovaných odborníků přímo z praxe!
Přejeme Vám příjemné vzdělávání a úspěšné aplikování nových poznatků v praxi, přátelé. Ať Váš okruh zákazníků a byznys roste každý den.